معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان؛

مشتریان اینترنت مخابرات می توانند از پنل کاربری خود شارژ سریع خریداری کنند.

پایگاه خبری بصیرت نو، معاون تجاری وامور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشتریان اینترنت خانگی مخابرات با استفاده از نشانی ADSL.TCI.IR و ورود به پنل کاربری خود می توانند تعداد روزهای باقی مانده از قرارداد، حجم مصرف شده و حجم باقی مانده از سرویس اینترنت خود را مشاهده کرده و یا برای خرید حجم اضافه، تغییر یا تمدید سرویس بر اساس نیاز خود اقدام کنند.

حمید رضا جلیلی با بیان اینکه نام کاربری و گذرواژه هنگام خرید سرویس، به شماره موبایل اعلام شده توسط مشتری ارسال می شود، اظهار داشت: مشتریان در صورت فراموش کردن گذرواژه می توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ و یا با استفاده از شماره گیری کد ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق تلفن همراه، نسبت به دریافت گذرواژه جدید برای ورود به پنل خود اقدام کنند.

وی افزود: مشتریان برای خرید ترافیک اضافه می توانند بدون نیاز به گذرواژه و با کلیک بر روی گزینه شارژ سریع در پایین صفحه و وارد نمودن نام کاربری خود و کد امنیتی، کلید ورود به شارژ سریع را کلیک کرده و وارد صفحه خرید شوند.

در این مرحله با استفاده از کلید خرید ترافیک اضافه لیست بسته های ترافیکی نمایش داده می شود که مشتریان می توانند پس از انتخاب بسته ترافیکی مورد نظر،کلید خرید را کلیک کرده و حجم اینترنت خود را به میزان دلخواه افزایش دهند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا