استاندار خوزستان تاکید کرد / خانه احزاب در اختیار همه گروه های سیاسی باشد

استاندار خوزستان گفت: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتیکه خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای خوزستان روز سه شنبه با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، و شهاب رزمی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد نمایندگان احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو و همچنین مسائل کلان استان پرداختند.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتیکه خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: هر چه مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم امنیت و عزت ما بیشتر میشود و جایگاه ما در سطح بین المللی مستحکمتر خواهد بود.

سلیمانی تاکید کرد: بایست تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت مان الهی و جهادی باشد. من نیز سعی کردم در انتصاباتی که داشتم به جوانان توجه بیشتری نمایم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا