امضای تفاهم نامه میان سازمان بسیج رسانه خوزستان و حوزه هنری

در راستای تعاملات فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج رسانه و حوزه هنری به امضا رسید.

به گزارش  خبرنگار بصیرت نو، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در دیدار با محمد شهباز مدیر حوزه هنری خوزستان تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی، هنری و رسانه ایی را با به امضا رساندند.

محمد شهباز، رئیس حوزه هنری خوزستان پیش از امضای این تفاهم نامه گفت: استفاده از ظرفیت‌های هنری استان و ایجاد جریان سازی از سیاست‌های اصلی حوزه است. در واقع هنرمندان در حوزه‌های مختلف همیشه همراه و همپای انقلاب اسلامی بودند و دغدغه متعالی ساختن جامعه را در ذهن و عمل خود داشته اند.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی و هنری موجب رشد و شکوفایی فرهنگ می‌شود. استان خوزستان از مجموعه‌های فرهنگی خوب و با ظرفیتی برخوردار است که سازمان بسیج رسانه خوزستان نمونه ایی از آن است و امیدواریم با برنامه ریزی و ایجاد ساختارهای کارآمد نتیجه موفقی از این تفاهم نامه حاصل شود.

سجاد بهمئی نیز در این مراسم حوزه هنری خوزستان را مجموعه متخصص و جهادی عنوان کرد و گفت: ایجاد این تفاهم نامه منشأ خیر و برکت برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه خواهد بود. بین حوزه هنری و سازمان بسیج رسانه خوزستان وجه مشترکات بیشماری وجود دارد که می‌توان از آن در مسیر هدف‌های مشترک فرهنگی و هنری استفاده نمود.

در این تفاهم نامه، ایجاد هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت‌های هر دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا