ولایت برای مومن شفا و رحمت است/برخی ها با نام قرآن دکان باز می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه ولایت برای مومن شفا و رحمت است ،گفت:قرآن انسان های صادق و سالم و ولایی را بهتر، اما ظالم بخاطر نداشتن شالکه ایمانی او را بدتر می کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در آئین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد،با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: برخی ها با نام قرآن دکان باز می کنند که این با دین و آئین ما منافات دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این مطلب که قرآن ، نماز ، اعمال مذهبی و عبادی به یک شرط تاثیرگذار است افزود: اگر شاکله ایمانی نداشته باشیم هرچه قرآن بخوانیم به جهنم نزدیک تر می شویم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه ولایت برای مومن شفا و رحمت است ادامه داد:قرآن انسان های صادق و سالم و ولایی را بهتر، اما ظالم بخاطر نداشتن شاکله ایمانی او را بدتر می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی با تصریح بر اینکه  قرآن مرجع و محور رشد و تعالی جامعه را زن می داند، اضافه کرد: از این نظر زن بهتر از مرد است که از نظر نقش آفرینی تاثیرگذاری بهتر از مرد دارد و همچنین در نقطه مقابل هم زن می تواند بدتر از مردم عمل کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در بسیج مستضعفین با بیان اینکه در قرآن چهار الگو ی زن معرفی شده است، خاطرنشان کرد: دو الگوی زن  حتی به عنوان الگوی مردان  هم معرفی شدند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه  زن فرعون اسوه مجاهدین و مومنین  است، اضافه کرد: با اینکه زن فرعون همسر  یک مرد طاغوتی بود اما به دلیل اینکه شاکله ایمانی داشت اسوه شد اما زن لوط با اینکه زن پیامبر بود و شالکه ایمانی نداشت، الگوی کافرین شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین  با اشاره به سوره مریم گفت: اگر زن ها با قرآن مانوس شوند معنویت بهتری را برای جامعه فراهم می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی به نقش زن در خانواده و جامعه اشاره و تاکید کرد: در تمامی عرصه هایی که زن می تواند نقش آفرینی کند،اگر با قرآن مانوس شود، ادر جامعه اثرگذاری دارد چرا که   قران شفا ،رحمت ، انرژی مثبت ، آرامش است و باعث معرفت زایی می کند.

به گزارش بسیج،در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران راضیه قربانی ، مقام دوم ترتیل و سمیه خالق زاده آهنگر رتبه سوم در رشته مفاهیم قرآن در کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا