موضوعات داغ

کسف ۵ تن مرغ فاقد مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۵ تن مرغ فاقد مجوز در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۵ تن مرغ زنده فاقد مجوز از دو کامیونت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به دو دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۵ تن مرغ زنده فاقد مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشابه و مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۴ هزار عدد مواد محترقه در ملایر

وی گفت: در راستای شناسایی و مقابله با ورود و عرضه مواد محترقه و با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر، مکان‌های دپوی مواد محترقه در نقاطی از شهر شناسایی و با اجرای یک مرحله طرح ضربتی از این مکان‌ها بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: در همین رابطه از یک فروشنده فرصت طلب و سود جو، ۴ هزار و ۸۶۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که فروش و استفاده از این محصولات که فاقد مجوز قانونی هستند خطرساز است، گفت: کسانی که خواسته و یا ناخواسته با استفاده این مواد محترقه علاوه بر ایجاد صدمات جسمی و روحی برای اقشار مختلف مردم موجب تجمع یا افزایش احتمال شیوع بیماری مهلک کرونا در معابر و خیابان‌ها شوند با آن‌ها برخوردی جدی صورت خواهد گرفت.

*کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در ملایر

وی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن چوب جنگلی بدون مجوز قانونی که ارزش آن توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی ابراز داشت: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی که به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور محسوب می‌شوند به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار دارد.

*کشف ۵۰ رأس دام فاقد مجوز در ملایر

سلگی تصریح کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی نیسان حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، ۵۰ رأس گوسفند فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان تصریح کرد: برخورد قانونی با هر گونه اقلام و یا احشام فاقد مجوز قانونی به منظور نیل به آرامش و ثبات اقتصادی بازار، تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا