روند ساخت مسکن در خوزستان رضایت‌بخش است

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ استاندار خوزستان گفت: روند ساخت مسکن در استان رضایت‌بخش است و امیدوار به بهره برداری از برخی طرح های نهضت ملی مسکن تا پایان سال هستیم.

علی اکبر حسینی محراب در شورای مسکن خوزستان اظهار کرد: تاکنون پیشرفت خوبی در بخش ساخت مسکن وجود داشته و انتظار داریم در طول سال، بخشی از واحدها به مردم واگذار شوند.

وی عنوان کرد: دولت بر این باور است که هیچ خانواده ای نباید بدون مسکن بماند اگرچه نقش بانک ها در این زمینه بسیار پررنگ است.

استاندار خوزستان گفت: با تلاش سایر دستگاه های متولی، ۵۴ هزار قطعه زمین در بحث خود مالک و طرح جوانی جمعیت هر چه سریعتر به مردم واگذار شود.

وی افزود: استان خوزستان به لحاظ جوانی جمعیت، در رتبه اول کشور قرار دارد بنابراین قول هایی که به زوج‌های جوان داده شده باید محقق شود.

حسینی محراب ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار خوزستانی متقاضی طرح جوانی جمعیت هستند.

وی به آماده سازی زمین در روستاها اشاره کرد و گفت: به همان نسبت که در شهرها به افراد دارای سه فرزند، زمین اعطا می‌شود باید در روستاها نیز این اقدام انجام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در طرح نهضت ملی مسکن، توجه به زیرساخت‌ها است و باید در سریعترین زمان نسبت به آب، برق، گاز و فاضلاب منازل طرح نهضت ملی مسکن اقدام کرد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان نیز گفت: متاسفانه ارائه تسهیلات از سوی بانک های استان قطره چکانی بوده و برای ما قابل قبول نیست.

محمد خانچی افزود: در صورتی که بانک های استان نسبت به تعهدات خود به موقع عمل نکنند، گزارش عملکرد آنها را به مرکز ارائه خواهیم داد.

خانچی بیان کرد: انتظار داریم که یک اتحاد و همبستگی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ایجاد شود تا مردم طعم شیرین خانه‌دار شدن را بچشند

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا