سیلی به رژیم صهیونیستی آرزوی پدران شهیدمان بود

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ فرزند شهید مدافع حرم محمدرضا علیخانی گفت: سیلی به رژیم صهیونیستی آرزوی پدران شهیدمان بود که خوشبختانه این کار توسط سپاه انجام شد.

ابوذر علیخانی فرزند شهید مدافع حرم محمدرضا علیخانی در این زمینه اظهار کرد: سپاه پاسداران با موشک‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی پرتاب کرد دل مردم ایران را شاد کرد.

وی تصریح کرد: حق هم همین بود که باید جواب گستاخی های رژیم صهیونیستی را می‌دادیم تا ادب شود.فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی با ابراز خوشحالی از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی عنوان کرد: به قول رهبر معظم انقلاب دیگر دوران بزن دررو به پایان رسیده اگر بزنند می‌خورند.

وی اضافه کرد: به همرزمان شهید قاسم سلیمانی، شهید جبار عراقی، شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی و سبزپوشان سپاه‌ پاسداران خدا قوت می‌گویم و از آن‌ها به خاطر حمله موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی می‌کنم‌.

علیخانی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید تقاص خون سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی و همرزمانش را پس می‌داد که خوشبختانه سپاه پاسداران این کار را انجام داد.

فرزند شهید محمدرضا علیخانی در ادامه گفت: جا دارد در اینجا از شهید سیدعمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستانی که به‌دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود نیز یاد کنیم زیرا آرزوی او هم مقابله و نابودی رژیم صهیونیستی بود.وی خاطرنشان کرد: ما خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا علیخانی واقعا از حمله دیشب به رژیم صهیونیستی خوشحال شدیم و می‌دانم همه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز همگی شاد هستند.علیخانی با تاکید بر اینکه دیشب فرزندان غزه پس از چند ماه خواب راحتی داشتند، تأکید کرد: سیلی به رژیم صهیونیستی آرزوی پدران شهیدمان بود که خوشبختانه این کار توسط سپاه انجام شد.

وی بیان کرد: البته همه مردم ایران از حمله دیشب خوشحال شدند هر کسی که ذره‌ای به وطن خود تعصب دارد و ایران عزیز را دوست دارد از اقدام سبزپوشان سپاه شاد و مسرور شد.فرزند شهید محمدرضا علیخانی در پایان گفت: از اقدام به موقع سپاه، همه مردم ایران خوشحال شدند و خیلی‌ها به خیابان آمدند و به شادی پرداختند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا