راه اندازی اورژانس جاده ای محور امیدیه به ماهشر توسط شرکت آغاجاری

  در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اورژانس جاده محور امیدیه به ماهشهر با مشارکت شرکت آغاجاری و بهداشت و درمان شهرستان امیدیه  راه اندازی شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،  صبح جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ آیین افتتاح اورژانس جاده ای امیدیه به ماهشهر در مجاورت واحد بهره برداری رامشیر با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ، مدیر عامل شرکت آغاجاری، فرماندار، امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان امیدیه برگزار شد.

دکتر عرب زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه در آئین با اشاره به ضرورت راه اندازی این اورژانس در محور امیدیه به ماهشهر بیان کرد: با توجه به وقوع حوادث رانندگی  در این مسیر با موافقت مدیر عامل و  همکاری خالصانه و خادمانه مجموعه شرکت آغاجاری این اورژانس در جهت ارائه خدمات به مردم راه اندازی شد.

دکتر عرب زاده گفت : ارائه خدمات درمانی در بخش دولتی با توجه به شرایط شهرستان یک موضوع پر چالش است و انتظار داریم همه مسئولین همانند گذشته در کنار ما باشند.

مدیر عامل شرکت آغاجاری نیز در این آئین ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد :با توجه به مخاطرات این مسیر و بروز حوادث رانندگی در راستای مسئولیت های اجتماعی به درخواست مجموعه بهداشت و درمان با در اختیار قراردادن ساختمان ادارای و پشتیبانی کامل شرکت آغاجاری این اورژانس راه اندازی گردید.

مهندس جواد تقی زاده افزود : با هماهنگی صورت گرفته انشالله در ماه های آینده دومین اورژانس نیز در شهر امیدیه راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش همکاران شرکت آغاجاری عنوان کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی  خدماتی به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد تومان از محل صرفه جویی های صورت گرفته در اقدامات عملیاتی به ۸ شهرستان تحت پوشش حوزه جغرافیایی شرکت انجام شده است

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا