اختتامیه جام رسانه امید و رونمایی از کتاب شهدای رسانه در استان خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ با حضور سردار حسن شاهوارپور ، مجید منادی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان ، مدیران و اعضای کانون های بسیج رسانه شهرستان ها ، خانواده های معظم شهدای رسانه ، مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شهرستان ها و استان ها آئین گرامیداشت شهید رهبر و شهدای رسانه و رونمایی از کتاب شهدای رسانه و تقدیر از برترین های جام رسانه امید در استان خوزستان برگزار شد. 
سرگرد سجاد بهمئی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: یکی از افتخارات ما در بسیج رسانه اقدامات فرهنگی و معرفی شهدا به ویژه شهدای رسانه است در همین راستا در بسیج رسانه در کنار تمام اقدامات فرهنگی تدوین و تهیه کتاب شهدای رسانه صورت گرفته است.
 وی با اشاره به اختتامیه جام رسانه امید گفت: جام رسانه امید رویداد ۲۴ ساعته ای بود که شانزدهم آذر با حضور ۳۰ تیم رسانه ای در سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار شد و بعد از داوری و بررسی از طریق سامانه پایشگرو داوران بسیج رسانه کشور ۳تیم برتر و۶ تیم شایسته تقدیر شد.
مسئول بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه خوزستان در رتبه اول برگزاری جام رسانه امید قرار دارد بیان کرد: سه تیم برتر خوزستانی این جام در تهران در رویداد ملی جام رسانه امید شرکت می کنند.
سرگرد بهمئی با اشاره به دیدار مردم خوزستان با رهبر معظم انقلاب در دوم دی ماه امسال به فرمانی که از سوی معظم له صادر شد ادامه داد: فرمانی که از سوی مقام معظم رهبری برای همه ی ما صادر شد حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است که باید به آن عمل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ۴ راهبرد در انتخابات ، در حوزه مشارکت ، امنیت سلامت و رقابت مسیر را برای ما روشن و مشخص کرده است و از همه در بسیج رسانه ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای اطلاع رسانی ، خانه مطبوعات و همه اقشار برای مشارکت حداکثری دعوت می گردد.
یادآور میشویم که در این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان  و مجید منادی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، و دکتر بهمئی در زمینه نقش مهم رسانه در انتخابات روبرو به ایراد سخن پرداختند.
در پایان از کتاب شهدای رسانه رونمایی شد که بیانگر اطلاعات ۱۶ شهید رسانه استان خوزستان است و اولین کتاب شهدای رسانه می باشد و همچنین از خانواده های معظم شهدای رسانه و تیم های برتر در جام رسانه امید خوزستان تجلیل به عمل آمد. 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا