توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار اهدایی شرکت نفت و گاز اروندان به کمیته امداد خوزستان / قدردانی کمیته امداد از حمایت‎های شرکت نفت و گاز اروندان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان توانستیم ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد توزیع کنیم.

به گزارش  بصیرت نو خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، ظهر دیروز (سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) طی آئینی با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان،حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر، سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، سیاحی رئیس آموزش و پرورش و سواری معاون سیاسی فرمانداری خرمشهر و جمعی از مدیران و روسای این شرکت در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر، پنج هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محروم و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان توزیع شد.

در ابتدای مراسم مهندس عذاری اهوازی ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار کودکان و شهروندان این منطقه اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای مقاومت توانستند با انجام عملیات بی نظیر طوفان الاقصی مشت محکمی بر دهان زیادی خواهان و مستکبران جهان به سرکردگی صهیونیست زنند.

وی ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه طرح پویش اهدای بسته های آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان محروم مناطق نفت خیز و گاز خیز کشور در تهران، افزود: در بخش مسئولیت های اجتماعی از سوی وزارت نفت 20 همت( هزار میلیارد تومان) اختصاص داده شده است که 15 همت آن به استان خوزستان تعلق دارد و این اعتبار از طریق استانداری خوزستان باید در قالب مسئولیت های اجتماعی خرج شود که تاکنون فقط 2 همت از آن خرج شده است.

عذاری اهوازی اذعان داشت: شرکت نفت و گاز اروندان سال گذشته سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محروم در شهرهای خرمشهر، هویزه، سوسنگرد ، دارخوین و روستاهای غرب کارون توزیع کرد و امسال با یاری خداوند در حرکتی جهادی با همیاری کمیته امداد توانستیم پنج هزار بسته نوشت افزار را بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش این نهاد مردمی توزیع کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از ساخت مدارس توسط بسیج و گروه سازندگی این شرکت در هویزه، دارخوین، شادگان و خرمشهر عنوان کرد: جهت پیشبرد اهداف این شرکت در زمینه مسئولیت های اجتماعی و گسترش همکاری های بیشتر در این زمینه به زودی تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان امضا خواهیم کرد.

قدردانی کمیته امداد از حمایت های شرکت نفت و گاز اروندان از مناطق محروم

جمال شیبه؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در ادامه این مراسم گفت: امسال نیز مانند سال گذشته از سوی شرکت نفت و گاز اروندان برای دانش‌آموزانی که بضاعت مالی ندارند بسته آموزشی و نوشت افزار تهیه و اهدا شد که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و امید نصیری رئیس روابط عمومی این شرکت، افزود: کمیته امداد در خوزستان 54 هزار دانش آموز تحت حمایت دارد و همه دغدغه و تلاش ما این است که هیچ یک از دانش آموزان از درس و تحصیل محروم نمانند و در همین راستا با تلاش شبانه روزی امدادگران، همه توان و قوای خودمان را تجمیع کردیم تا به تمام دانش آموزان تحت پوشش بتوانیم کیف و لوازم تحریر اهدا کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه یکی از سیاست های کمیته امداد شناسایی و استفاده از ظرفیت های منطقه است، عنوان کرد: در منطقه غرب کارون با هم افزایی و مشارکت خوب شرکت نفت و گاز اروندان پنج هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان این منطقه توزیع و همه دانش آموزان کیف و لوازم تحریر دریافت کردند.

شیبه ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت ایفای مسئولیت های اجتماعی از سوی دستگاه ها، دانش‌آموزان را آینده سازان کشور خواند و گفت: در مواردی اگر این کمک‌ها نباشد، شاهد ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان به‌دلیل مسائل مالی و اقتصادی خواهیم بود.

در ادامه مراسم سیاحی رئیس آموزش و پرورش خرمشهر ضمن تشکر در خصوص برگزاری این مراسم، گفت: از همراهی دائم شرکت نفت و گاز اروندان و خصوصا گروه جهادی بسیج شهدای رمضان این شرکت که خالصانه همیشه پای کار بوده و هرجا با کمبود فضای آموزشی مواجه بودیم، با ساخت چندین مدرسه در سطح شهرستان خرمشهر کمک شایانی به مجموعه ما کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر به عنوان سخنران پایانی با تبریک پیروزی مجاهدین مقاومت اسلامی در عملیات طوفان الاقصی و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، ضمن قدردانی از شرکت نفت و گاز اروندان و کمیته امداد به دلیل مشارکت مالی و کمک در تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار، مدیران انقلابی این مجموعه های را شایسته تقدیر دانسته و افزود؛ امسال همچون سال گذشته اقدامات امدادی خوبی از سوی شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص توجه به قشر محروم جامعه انجام گرفته و اهدا این بسته های نوشت افزار در ادامه کارهای خیرخواهانه مدیرعامل این شرکت دانست و از توجه مسولین دولت انقلابی سیزدهم در گسترش عدالت اجتماعی قدردانی نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط مسئولین به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر کیف و نوشت افزار اهدا شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا