به منظور هم‌افزایی و در راستای عمل به انجام مسئولیت اجتماعی صورت گرفت؛دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان

به گزارش بصیرت نو خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت با جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان و جمعی از معاونین این سازمان(پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲) در دفتر هماهنگی این شرکت در اهواز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تشکر از نقش مهم و کلیدی کمیته امداد به عنوان نهادی تخصصی در محرومیت زدایی، بیان کرد: استان خوزستان از ظرفیت های بالقوه فراوانی برخوردار است اما وضعیت فقر و بیکاری که اکنون شاهدش هستیم زیبنده این مردم فداکار و میهن پرست نمی باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد؛  مفتخریم که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، سال گذشته از سوی شرکت ملی نفت ایران سه هزار بسته لوازم تحریر و شرکت نفت و گاز اروندان نیز سه هزار بسته را در بین مدارس و آموزشگاهای شهرهای خرمشهر، هویزه، سوسنگرد، روستاها و مناطق اطراف تاسیسات نفتی این شرکت با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در امر توزیع بسته ها، تقدیم نیازمندان کردیم، که خوشبختانه و به لطف الهی امسال با جهشی چشم گیر و حرکتی جهادی توانستیم ۵ هزار بسته لوازم تحریر را در اختیار کمیته امداد و مدد جویان تحت پوشش این نهاد قرار داده و کمک رسانی کنیم.

وی با عرض خداقوت به مدیران و کارکنان کمیته امداد به دلیل انجام کارهای بزرگ خیرخواهانه، از این سازمان به عنوان نیکوکارترین سازمان کشور نام برد و گفت: این شرکت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان جامعه در کنار این کمیته خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هرچند کوچک ایفا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ضمن تشکر از خدمات ارزنده شرکت نفت و گاز اروندان به مددجویان کمیته امداد و تلاش های این شرکت در رفع محرومیت و کمک رسانی به دانش‌آموزان کم بضاعت، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در استان خوزستان حدود ۵۴ هزار دانش آموز تحت پوشش داریم، از همه سازمان ها و ارگانها درخواست داریم که در تهیه نوشت افزار، کتاب و البسه این عزیزان ما را یاری کنند.

شیبه افزود؛ خوشحالیم که در تحقق این مهم یکبار دیگر شرکت نفت و گاز اروندان همچون سال گذشته در همیاری با ما قدم پیش گذاشت و در تهیه ۵ هزار بسته نوشت افزار اقدام نموده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان خوستان اذعان کرد؛ از مهندس عذاری اهوازی و همکاران ایشان در این شرکت قدردانی و تشکر میکنم و ان شاءالله در آیینی طی هفته آینده این اقلام توزیع خواهد شد.

در پایان این دیدار، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اهدا یادبود و صنایع دستی که حاصل تولید کارآفرینان تحت پوشش این کمیته بود، از تلاش های مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در توجه و کمک رسانی به این نهاد مقدس تشکر و قدردانی نمود و طرفین به توسعه همکاری های فی مابین به منظور اثر بخشی بیشتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی توافق نمودند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا