یادواره گرامیداشت خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا خوزستان) برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ یادواره گرامیداشت خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا خوزستان) برگزار شد و در این آیین از یادواره شهید احمد رستگاری رونمایی شد.
یادواره گرامیداشت خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور، سرهنگ پاسدار علی ساری معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان ، سرهنگ ممبینی معاونت علمی و پژوهشی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، سرگرد سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان، جمعی از خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا خوزستان) و جمعی از خبرنگاران و عکاسان استان، برگزار شد.
در این مراسم یاد و خاطره ، شهیدان محمد مالکی ، اسحاق عبدی گماری ، احمد رستگاری و محمد طوینی چهار شهید دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.
گفتنی است پیش از این یاد و خاطره جمعی از شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس در خبرگزاری ایسنا به همت بسیج رسانه استان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ بهزادی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس برای حاضران خاطراتی را از رشادت های رزمندگان اسلام بیان کرد.
همچنین سرگرد پاسدار سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان در این آیین گفت: طرح هر دفتر رسانه ، یک یادمان شهید از مدتی پیش با هدف شهدایی کردن رسانه های استان آغاز شده است.
وی افزود: تاکنون در استان خوزستان ۱۶ شهید رسانه شناسایی شده و قرار است در ۱۶ دفتر رسانه، یادمان شهدا نصب شود.
مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: شهدایی کردن خبرنگاران استان که در این نظام اسلامی در حال خدمت هستند و همواره امید آفرینی را به جامعه منتقل می کنند ، یکی از اهداف اصلی این طرح است.
وی تصریح کرد: پی ساز این آیین رونمایی از یادمان شهید غلامرضا رهبر در خبرگزاری ایرنا ، رونمایی از یادمان شهید احمد سگوند در روزنامه اطلاعات انجام شده و اکنون نیز رونمایی از یادمان شهید رستگاری در خبرگزاری خوزستان انجام می شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا