قدردانی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان از عملکرد اصحاب رسانه در پوشش مراسم اربعین

انعکاس رویداد جهانی اربعین از سوی رسانه های خوزستان ارزشمند بود

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان: دکتر سجاد بهمئی ضمن قدردانی از فعالیت قرارگاه رسانه‎ای در ایام اربعین گفت: انعکاس رویداد جهانی اربعین از سوی رسانه های خوزستان ارزشمند بود.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‎ های قرار گاه رسانه ه‎ا در ایام اربعین حسینی علیه‎السلام، انعکاس این رویداد جهانی را ارزشمند خواند و گفت: اینکه اخبار اربعین در راس همه خبرها قرار داشت حرکت پسندیده‎ ای بود.
دکتر بهمئی در ادامه نقش رسانه ها در برگزاری هرچه باشکوه‎ تر همایش عظیم پیاده‎ روی اربعین در سراسر استان و حضور پر رنگ خبرنگاران را کلیدی توصیف کرد و عنوان داشت: نیمی از جمعیتی که امسال به این رویداد مشرف شدند با شورآفرینی بود که رسانه ها در این ایام ایجاد کرده بودند.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان گفت: قرارگاه رسانه ای اربعین خبرنگاران را در چندمرحله به مرزهای چذابه و شلمچه در قالب سفیران حسینی اعزام نمود و خبرنگاران با حضور پرشور اقدام به تولید محتواهایی چون گزارش، عکس، عکس نوشته، ویدیوکلیپ، فیلم، خبر، پوشش خبری جلسات و بازدیدها، مصاحبه و دیگر محتوا های خبری از مسئولان استانی و کشوری، موکب داران و زائران نمودند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا