بازدید بازرسی ویژه استان خوزستان از مرز چزابه

در این بازدید مشکلاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی جهت صدور مجوز خروج به اتباع افغانستانی در محل یادمان شهید چمران ملاحظه گردید

به گزارش پایگاه بصیرت نو؛ به نقل از قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان: در راستای دستورات ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور و همچنین بازرس کل ویژه استان خوزستان در تاریخ 13/6/1402 آقای افشین معاون بازرسی کل استان خوزستان به همراه هیأتی از مرز چذابه بازدید نمود و از نزدیک در جریان وضعیت کیفیت خدمات رسانی به زوار قرار گرفت.

در این بازدید مشکلاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی جهت صدور مجوز خروج به اتباع افغانستانی در محل یادمان شهید چمران ملاحظه گردید که با پیگیری های صورت گرفته مشکل مرتفع و خدمات رسانی به اتباع محترم به روال عادی بازگشت.

همچنین در خصوص ارائه خدمات در مسیر زوار محترم، خدمات رسانی در برخی از جایگاه های سوخت دارای مشکلاتی بود که از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز مورد پیگیری قرار گرفت. هیات بازرسی نیز از نحوه خدمات رسانی به زوار در شیب عراق بازدید بعمل آورد و نحوه خدمات رسانی به زائرین را از نزدیک بررسی و نظارت نمود.

معاون بازرسی استان ضمن تشکر از زحمات کلیه مسئولین کشوری و لشکری و تمامی افراد ذی مدخل در پایانه مرزی مذکور، با توجه به پیک بازگشت زائرین در چند روز آتی، بر آمادگی لازم جهت ارائه خدمت مناسب تأکید نمود.

در ادامه ایشان اعلام داشت بازرسی استان خوزستان در چند روز آینده در هر دو مرز چزابه و شلمچه جهت نظارت بر نحوه خدمات رسانی حضور فعال خواهند داشت.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا