وزیر کشور:  ساخت کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی به همت متخصصان ایران، اقدامی ارزشمند و غرورو آفرین است

وزیر کشور گفت:  ساخت کارخانه بازيافت پسماند ساختماني به همت متخصصان ايران، اقدامي ارزشمند و غرورو آفرين است.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز،  وحیدی، وزیر کشور با حضور در کنار کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی  شهر اهواز  از آن بازدید به عمل آورد .

وزیر کشور گفت: ساخت این کارخانه به همت متخصصان ایرانی  و شرکت های دانش بنیان اقدامی ارزشمند و غرور آفرین است و ان شاالله  بهره گیری از توان داخلی در تمام حوزه های تامین ماشین آلات خدمات شهری در کشور فرا گیر گردد.

وی فعالیت‌های انجام‌شده برای آماده سازی و ساخت این کارخانه را قابل تقدیر دانست و بر تسریع  تکمیل و تحویل به موقع این پروژه برای بهره‌مندی شهروندان تاکید کرد.

وزیر کشور بیان کرد: با مدیریت حاکم بر شهر اهواز اقدمات خوبی شکل گرفته  و ان شاالله شاهد اثرگذاری و تاثیر آن بر رفاه  مردم  مرکز استان خوزستان خواهیم بود.

به گفته وی؛ خرید تجهیزات خدمات شهری  جدید و به روز برای اهواز بسیار ارزشمند  است چرا که اهواز در دفاع مقدس دین خود را به کشور ادا کرده و اکنون وقت آن رسیده تا ما وظیفه خود را نسبت به آن ادا کنیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر اهواز :بازیافت پسماند ساختمانی ، دغدغه چندین  ساله مردم اهواز  
همچنین محمودی رییس شورای شهراهوازدر آیین رونمایی این طرح گفت: یکی از اولویت های شورای ششم، موضوع محیط زیست بوده است و  تلاش من و همکارانم در شورای شهر اهواز  به سرانجام رساندن  طرح هایی بود که  طی  سال های ‌های گذشته  در اهواز در این رابطه  متوقف مانده بودند.

محمودی عنوان کرد: جمع آوری و حمل پسماندهای  ساختمانی و سرانجام بازیافت آنها  دغدغه چندین  ساله مردم اهواز بوده است و اکنون ساماندهی آن با مدیریت شهرداری در حال انجام است.

وی ضمن تشکر از کلیه  کارکنان شهرداری اهواز بر لزوم تلاش و همت بیشتر برای کسب رضایت شهروندان تاکید کرد.

 شهردار اهواز : همت  مضاعف در ساماندهی پسماندهای ساختمانی اهواز انجام شده است  

امینی، شهردار اهواز از دیگر بازدید کنندگان کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی ضمن تقدیر از  تلاش های سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز برای  تهیه و استقرار این واحد مهم خدمات شهری در اهواز گفت: در طی مدیریت خود بر شهرداری اهواز به همه همکاران و مجموعه شهرداری تاکید داشتم که  همه اقدامات شما باید برای رضایت بیشتر مردم  و تهیه امکانات به روز و پیشرفته برای مردم اهواز باشد.

امینی عنوان کرد : طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در زمینه ساماندهی پسماند ساختمانی  اهواز انجام شده  که از بین آنها جمع آوری 85 هزار متر مکعب پسماند ساختمانی رها شده از سال های گذشته در ظرف مدت یک ماه ، بیان کننده همت  مضاعف سازمان متولی پسماند ساختمانی اهواز است.

وی بیان کرد: تامین کارخانه بازیافت  پسماند ساختمانی در راستای تکمیل سلسله اقداماتی است که شهرداری اهواز برای حل مشکل نخاله ها انجام داده است تا از آسیب های بیشتر زیست محیطی در آینده جلوگیری بعمل آید.

 معاون خدمات شهری شهرداری اهواز: جلوگیری از آسیب های زیست محیطی با راه اندازی کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی اهواز

شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: از تمام ارگان ها و سازمان های شهر اهواز انتظار می رود پس از آغاز بکار سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی با همکاری و هم افزایی به حمل نخاله‌هایی که درگذشته  به دلیل اقداملات عمرانی خود تولید شده  اقدام نمایند.

وی افزود: این کارخانه به منظور حفظ محیط زیست اهواز و جلوگیری از آسیب به آن تهیه شده است تا بدین ترتیب از زیست بوم اهواز و حومه آن محافظت بعمل آید.

معاون خدمات شهری عنوان کرد: اگر کارخانه بازیافت  پسماند ساختمانی در اهواز تامین نمی شد با توجه به وضعیت جغرافیایی اهواز طبیعت آن  نابود می گردید.

شمس در پایان از برنامه ریزی و اقدامات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در راستای  پاکسازی شهر اهواز از پسماندهای ساختمانی رها شده از سال های قبل تقدیر بعمل آورد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا