نماینده تام الاختیار وزیر کشاورزی: پیگیری مصوبات دور اول سفر هیات دولت از اهداف سفر رییس جمهور است

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش کشاورزی با عزیزترین و شریف‌ترین مردم در ارتباط هستیم.

بصیرت نو خوزستان: محسن عسکریامروز، ۶ اردیبهشت ماه همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان خوزستان ضمن حضور در میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی و با رویکرد برون رفت و حل مشکلات مردم روی کار آمده است.

وی با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی از برنامه‌ریزی‌های دفتر ریاست جمهوری است، افزود: در دولت سیزدهم ضمن ساماندهی میز ارتباطات مردمی، نگاه ویژه‌ای نیز به این بخش وجود دارد.

عسکری با اشاره اینکه دغدغه دولت سیزدهم ارتباط مستقیم با تمام اقشار مردم در بخش‌های مختلف است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این زمینه ضمن انجام فعالیت‌های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده تام الاختیار وزیر در میز ارتباطات مردمی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته با روحیه جهادی توانست در میان ۳۰ دستگاه رتبه سوم میز ارتباطات مردمی به لحاظ شکلی، رتبه چهارم را به لحاظ محتوایی و رتبه نخست سفرهای استانی را به خود اختصاص دهد.

وی ضمن اشاره به اهداف سفر هیات دولت به استان اظهار کرد: پیگیری مصوبات دور اول سفر هیئت دولت یکی از اهداف مهم دور دوم سفر ریاست جمهور به استان خوزستان است.

عسکری در خصوص برنامه‌های سفر وزیر کشاورزی به استان عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی نماینده رئیس جمهور بوده و در این سفر ضمن دیدار با نخبگان بخش کشاورزی، رصد پروژه‌ها و بهره‌برداری از چند طرح مرتبط با این بخش از شهرستان‌های هویزه، دشت آزادگان و دزفول بازدید خواهد کرد.

مشاور وزیر و مدیر کل ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی اظهار کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی پای کار آمده است و به دنبال پیگیری و رفع مشکلات مردم است که یکی از روش‌های پیگیری تشکیل میز ارتباطات مردمی است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم میز ارتباطات مردمی سازماندهی ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: با توجه به روحیه جهادی در بین کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، این وزارت در سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های سوم و چهارم کشوری در حوزه ارتباطات مردمی شد.

عسکری بیان کرد: ما با شریف‌ترین و دلسوزترین مردم یعنی کشاورزان و بهره‌برداران در ارتباط هستیم و سعی خواهیم کرد دستوراتی که در این میز ارتباطات ابلاغ می‌شود اقناعی باشد.

سید رحمت الله پریچهر، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در ادامه اظهار کرد: وظیفه ما خدمتگزاری به کشاورزان و بهره‌برداران است. اگر بنا به دلایلی مردم به مدیران و کارشناسان دسترسی نداشته باشند میز ارتباطات بهترین فرصت برای ملاقات و پاسخگویی به آنان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اهمیت و ظرفیت‌های موجود در خوزستان رییس جمهور برای دومین بار به صورت رسمی به استان سفر خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان، افزود: بازدید و افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف بخش کشاورزی و دیدار با نخبگان از جمله برنامه‌های وزیر خواهد بود.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان متشکل از نماینده تام الاختیار وزیر و هیات ١٠ نفره همراه و مدیران کل ادارات تابعه، معاونین سازمان و کارشناسان مربوطه از امروز ۶ اردیبهشت لغایت جمعه ٨ اردیبهشت از ساعت ٨ الی ١٨ پاسخگوی مردم خوزستان خواهد بود.

منبع: ایسنا

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا