سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد:فعالیت قلیانی‌ها برای شهروندان اهواز آزاردهنده شده است/ تداوم طرح جمع‌آوری عرضه‌کنندگان

بصیرت نو خوزستان، علی شمسی با اشاره به وضعیت فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در اهواز اظهار کرد: طرح جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان از سطح شهر آغاز شده است و با همکاری نیروی انتظامی، تعدادی از این افراد دستگیر شده‌اند.

وی افزود: هر روز اجرای این کار تداوم می‌یابد تا پاکسازی شهر از عرضه‌کنندگان قلیان انجام شود اما نباید فکر شود اگر این کار انجام شود، کار تمام است زیرا تا به اندازه‌ای تعداد این افراد زیاد است و دوباره به فعالیت در این زمینه برمی‌گردند که کار ما در این زمینه بسیار سخت است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در گذشته زمانی که قلیان‌ها، صندلی‌ها و ابزار فعالیت عرضه‌کنندگان جمع‌آوری می‌شد، پس از اخذ تعهد دوباره این تجهیزات به آن‌ها تحویل داده می‌شد اما اکنون در حال گرفتن توان مالی از این افراد هستیم یعنی همه ابزار فعالیت آن‌ها پس از توقیف در انبار نگهداری می‌شود و سپس با اخذ دستور مقام قضایی معدوم خواهند شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بلوار ساحلی در محدوده خیابان‌های ۹ و ۱۳ کیانپارس که وضعیت بسیار بدی در خصوص فعالیت قلیانی‌ها داشت، دیگر به صورت کامل پاکسازی شده و ادامه کار نیز در حال انجام است.

منبع : ایسنا

 

 

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا