بسیجیان جوان آبادان تجلیل شدند

جوانان بسیجی آبادان با حضور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسوولان محلی ر مورد قدردانی قرار گرفتند.

بصیرت نو خوزستان ، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این آیین در سالن همایش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امروز دنیا به دنبال بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیج است، اگر در این عرصه موفق عمل کرده‌ایم به علت حضور مردم در چنین نهادی است.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور اظهار داشت: امروز متوجه آینده نگری و سیاست عمیق امام خمینی(ره) در زمینه پایه گذاری بسیج مستضعفان می شویم که با این عنوان از توان و مشارکت مردم برای پیشبرد کارهای کشور استفاده کند، مردمی که با نام بسیج به تمامی عرصه ها وارد شده اند و سازندگی و پیشرفت کشور را به ارمغان آورده اند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شالوده بسیج آرمان خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است، شاید به هدف والی مورد نظر نرسیم و اشکالات و نواقصی داشته باشیم، اما در عمل بسیار پیش رفته ایم.

سردار شاهوارپور افزود: بسیج برخواسته از درون مردم است و برای یاری کردن خود مردم همواره در صحنه است و هرگونه مشکلی پیش بیاید در صف نخست قرار میگیرد.

وی بیان کرد: نماد کار جهادی از درون بسیج می جوشد و با همت بسیجیان کم و کسری های موجود در جامعه رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان همراهی و پایبندی به اصل ولایت فقیه را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و افزود: دشمنان ۴۴ سال است که ناامید شده اند و مردم همیشه در صحنه ثابت کرده اند که با در کنار یکدیگر بودن مقابل دشمن خواهند ایستاد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا