جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ؛ در هنر، هیچ چیز جایگزین فیلم نشده است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت : در بحث هنر هنوز چیزی جایگزین فیلم نشده است ؛ در حوزه های دیگر هنر، آمدن فضای مجازی آنها را کمرنگ کرده اما در حوزه فیلم و فیلم کوتاه ، فضای مجازی به کمک آمده و آن را در دنیا نشر داده است .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، امیر نبی اله سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام که عصر امروز (یکشنبه 30 بهمن) در ماهشهر برگزار شد اظهار کرد : سلام گرم سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را خدمت همه شرکت کنندگان اعلام می دارم .

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در خوزستان برگزار می شود، گفت : دبیرخانه این جشنواره در خوزستان است و این برنامه برای تکریم فیلمسازان حوزه تببین ارزش های دفاع مقدس در حوزه فیلم برگزار می شود تا هنرمندان این حوزه تشویق شوند و این هنر بی بدیل در سطح کشور، منطقه و دنیا در موضوع دفاع مقدس و مقاومت رشد و شکوفایی خود را پیدا کنند .

امیر سهرابی با اشاره به اینکه در بحث هنر هنوز چیزی جایگزین فیلم نشده است خاطرنشان کرد : در حوزه های دیگر هنر، آمدن فضای مجازی آنها را کمرنگ کرده اما در حوزه فیلم و فیلم کوتاه ، فضای مجازی به کمک آمده و آن را در دنیا نشر داده است .

وی افزود : بیشتر استفاده کنندگان از فضای مجازی و گوشی همراه به فیلم های کوتاه علاقه دارند به همین خاطر باید برای تشویق هنرمندان ، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در حوزه ساخت فیلم کوتاه و سوژه های فیلم کوتاه مخصوصا برای فضای مجازی و تلفن همراه ، برای قشر جوان و نوجوان تلاش بیشتری داشته باشیم و هنرمندان جوان را تربیت کنیم .

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت : وظیفه بنیاد انتقال پیام دفاع مقدس به جامعه جوانان و نسل آینده است ؛ جامعه فعلی ، جوانان، نوجوانان و آحاد جامعه باید ارزش های دفاع مقدس را به خوبی در دسترس داشته باشند و با آن آشنا شوند .

امیر سهرابی با بیان اینکه انتقال پیام و ارزش های دفاع مقدس روش های گوناگونی دارد تصریح کرد : هنر بهترین روش انتقال پیام دفاع مقدس و گفتمان دفاع مقدس است همچنین فیلم بخصوص فیلم کوتاه ارزش خودش را تاکنون حفظ کرده است .

وی اظهار کرد : رسام جشواره ای است که تقریبا جای خودش را در بین جشنواره های هنری دفاع مقدس و مقاومت پیدا کرده ، طرفداران زیادی دارد و هر روز به هنرمندان و طرفداران این حوزه اضافه می شود؛ لذا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نظر دارد ،انشالله برای افرادی که می خواهند جدیدا کار را در بحث فیلم کوتاه، حوزه دفاع مقدس و مقاومت شروع  کنند مشوق خوبی باشد  .

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص برنامه  بنیاد سال های آتی جشنواره گفت : برنامه ما گسترش، توسعه ، کیفی کردن این فضا و تشویق بیشتر هنرمندان می باشد تا اینکه بتوانیم دفاع مقدس، مقاومت ، ارزش های دفاع مقدس را به وسیله فیلم وکلیپ های کوتاه برای نسل جوان و نسل های آینده معرفی کنیم .

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا