کسب ۴ مدال توسط ملی پوشان خوزستانی در رقابتهای قهرمانی پرورش اندام جهان در رشته بادی بیلدینگ

ورزشکاران خوزستانی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام در رقابت های قهرمانی جهان در رشته بادی بیلدینگ ۴ مدال کسب نمودند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان از ۱۱ آبان ماه به میزبانی شهر سانتاسوسانا اسپانیا آغاز شده است که تیم ملی کشورمان با ترکیبی کامل و با عضویت شش خوزستانی در این رویداد حضور دارد.

بر اساس این گزارش، در سومین روز رقابتهای جهانی در رشته بادی بیلدینگ در دسته 65 کیلوگرم مسلم صحتی ورزشکار خوزستانی موفق شد در رتبه سوم قرار گیرد تا صاحب نشان برنز شود.

همچنین محمد مفتخر در دسته 75 کیلوگرم نیز بعد از رقابت با حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا نخستین مدال طلای کاروان ایران در روز سوم را به ارمغان بیاورد.

در دسته 80 کیلوگرم نیز صادق احمدی دیگر ورزشکار خوزستانی صاحب مدال برنز شد. عزیز معرفی نیز در پایان رقابت ها در دسته 85 کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی رسید و صاحب مدال نقره شد.

همچنین در روز نخست مسابقات، در دسته نخست بادی کلاسیک احمدرضا عبداللهی نخستین ورزشکار خوزستانی تیم ملی ایرانی موفق شد، نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند.

مسلم صحتی اصل، محمد مختفری، صادق احمدی و عزیز معرفی از خوزستان در بخش بادی بیلدینگ با حریفان خود رقابت می‌کنند و علی عسگری در بخش فیزیک کلاسیک دیگر ورزشکار خوزستانی ترکیب تیم ملی است.

تیم ملی ایران با حضور ۳۲ ورزشکار دردراین رقابت‌ها حضور دارد. این رقابت ها ۱۶ آبان ماه به پایان می رسد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا