کتاب را به جای گوشی در دست بچه ها قرار دادیم

خدیجه احمدی بانوی رامهرمزی گفت : با راه اندازی کتابخانه در انباری خانه مان ، کتاب را به جای گوشی در دست بچه ها قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان، خدیجه احمدی صاحب کتابخانه شخصی روستای دوکوهک رامهرمز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران گفت : از سال 98 این کتابخانه را به همت بچه های روستا که به کتاب علاقه داشتند با حدود 30 کتاب در انباری خانه مان راه اندازی کردیم .

احمدی در خصوص هدف اصلی اش از راه اندازی کتابخانه بیان کرد : از آنجایی که خودم بسیار به کتاب علاقه مند بودم دوست داشتم این فرهنگ را بین اهالی روستا نیز گسترش دهم.

وی افزود : با وجود اینکه فضای مجازی مجالی برای بچه ها و کتاب خواندن نگذاشته بود ، این کتابخانه را راه اندازی کردیم و کتاب را به جای گوشی در دست بچه ها قرار دادیم.

خدیجه احمدی گفت: طی 4 سال با حمایت افرادی که به کتاب علاقه مند بودند و در برنامه های طرح اهدا کتاب مشارکت داشتند تعداد کتاب های کتابخانه را به 1500 جلد افزایش دادیم .

این بانوی 41 ساله دوستدار کتاب با اشاره به اینکه طی این 4 سال برای فرهنگ روستا تلاش های زیادی کردیم خاطرنشان کرد : سال 98 که اولین دوره شرکت ما در مسابقه بود جز 60 روستای برتر دوستدار کتاب کشور قرار گرفتیم، سال 1400 توانستیم جز 40 باشگاه برتر کتاب کودک و نوجوان قرار بگیریم .

وی افزود:  در سال 1401 به همت تمام اهالی روستای دوکوهک به خصوص دانش آموزان موفق شدیم جز ده روستای برتر دوستدار کتاب ایران قرار گیریم که خداوند را بابت این اتفاق شاکریم.

خبرنگار : معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا