خدمت رسانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به زائرین امام حسین (ع)

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از خدمت رسانی این اداره کل به زائرین امام حسین (ع) خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان، رسول سیاحی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد : خوزستان قدمگاه زائرین امام حسین (ع) است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم شریف در دستگاه اجرایی وظیفه داریم خدمات شایانی برای زوار در مواکب داشته باشیم .

سیاحی عنوان کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان به دستور مدیرکل در اقصی نقاط استان از جمله شهرولایتمدار اندیمشک، ایذه، بهبهان، مرز شلمچه و مرز چذابه با حضور جامعه ورزش موکب هایی برای خدمات رسانی به زوار برپا کرد .

وی افزود : موکب خد التریب ورزش و جوانان خوزستان با همکاری وزرات ورزش و جوانان در مرز چذابه علاوه بر خدمات و پذیرایی میان وعده، وعده های غذایی سرد و گرم به اجرای برنامه های فرهنگی از جمله مداحی، شبیه سازی و به همت هیات زورخانه ای استان شعرخوانی در وصف امام حسین (ع) پرداخته است .

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گفت : خدمات رسانی جامعه ورزش و جوانان استان در موکب ها به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) از ۱۱ شهریورماه  آغاز شده و تا پایان اربعین حسینی ادامه خواهد داشت .

خبرنگار معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا