استقرار موکب پایگاه بسیج جوادالائمه پست بانک خوزستان در مرز چذابه

مدیر پست بانک استان خوزستان از استقرار موکب پایگاه بسیج جوادالائمه پست بانک خوزستان در نزدیکی مرز چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، مهرآبادی مدیر پست بانک استان خوزستان با بیان اینکه به تصمیم ستاد اربعین پست بانک ایران، برای پیش بینی و برنامه ریزی مناسب برگزاری مراسم اربعین حسینی جلساتی در خوزستان تشکیل شد اظهار کرد : مقرر شد موکب پایگاه بسیج  جوادالائمه (ع) به همت پرسنل تلاشگر پست بانک استان خوزستان در نزدیکی مرز چذابه استقرار یابد .

مهرآبادی عنوان کرد : در صورت ضرورت و در حد توان مهمانسرای خرمشهر، آبادان و اهواز آماده اقامت مهمانان و مهیای خدمت می باشند .

این مقام مسئول گفت : با توجه به کمبود بودجه برای تهیه اقلام سرمایه ای، پرسنل پست بانک با ارتباطات محلی نسبت به تهیه یک دستگاه کانکس ، آب ، برق، کولرگازی ، داربست ، تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات چای ، قهوه ، شربت و … اقدام کرده و در محل مورد نظر استقرار یافت .

وی افزود : از روز چهارشنبه 16 شهریور از زائرین عزیز در نوبت صبح با غذای گرم، حلیم، آش محلی تعداد 600 تا هزار پرس بصورت روزانه پذیرایی صورت می گیرد  و در کنار توزیع غذای گرم، چای ، قهوه و سایر اقلام پذیرایی بطور مستمر به زوار در مسیر رفت و برگشت ارائه می شود .

مدیر پست بانک استان خوزستان گفت : از خیرین گرامی که تا کنون با اهداء پانزده کیسه آرد ، یک کیسه شکر و پخت نان در دمای هوا بیش از 40 درجه یاری رسان ما بوده اند قدردانی می نمایم.

مهرآبادی عنوان کرد :

این مقام مسئول اظهار کرد : انتظار همین است، هرجا یاد و نام ائمه اطهار (ع) ، علی الخصوص باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) و آقا امام حسین (ع) کشتی نجات بشریت در میان است ، دوستداران و شیفتگان با افتخار و بی منت پای کار می آیند که همکاران ما این مهم را پاس داشتند و در این ایام شبانه روز خدمت رسانی به زوار را انجام می دهند .پ

وی افزود : خدمت رسانی در روزهای آتی ادامه خواهد داشت و در حد توان پذیرای زوار گرامی خواهیم بود .

مدیر پست بانک خوزستان در پایان از زحمات و حمایت های مدیرعامل بانک دکتر شیری، اعضاء هیات مدیره ، مدیران در ستاد بانک و حوزه بسیج پست بانک ایران که ما را در این امر خیر یاری می رسانند قدردانی می نمایم.

خبرنگار معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا