برگزاری اولین نکوداشت مهندسین فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

اولین نکوداشت مهندسین فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز صبح دوشنبه 8 اسفند ماه با حضور مدیرکل فرودگاه های خوزستان، فرمانده پلیس فرودگاه های استان، معاونت عملیات فرودگاهی ، مسئولین ایرلاین ها،  مهندسین فرودگاه و جمعی دیگر از مسئولین در سالن پروزاهای خارجی برگزارشد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان اظهار کرد : در مجموعه فرودگاه همه نیروها در بخش های مختلف من جمله عملیات فرودگاهی، هوانوردی، نیروانتظامی و …  براساس هندسه و مهندسی پیش می روند به همین خاطر می توان همه آنها را مهندس نامید .

رزاز عنوان کرد : در فرودگاه هر گروهی یک روز خاص خود دارد و مدت ها دنبال بهانه ای بودیم تا از پرسنل عملیات فرودگاهی که بسیجی وار در جهت رفع مشکلات گام برداشتند و سنگ تمام گذاشتند تقدیر داشته باشیم و 5 اسفند روز مهندس را بهانه ای برای این کار دانستیم.

وی افزود : ما افتخار خدمتگزاری مردم شریف اهواز و خوزستان را داریم که با این کار فضیلت عبادت را به دست آورده ایم لذا قدردان یکایک پرسنل هستم که در بدترین شرایط و با نبود امکانات بهترین بودند.

اجرای موسیقی و تئاتر از برنامه های جانبی این مراسم بود و در پایان از مهندسین فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز تقدیر بعمل آمد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا