استاندار خوزستان: هماهنگی‌های داخلی جهت برگزاری تردد زائران اربعین در خوزستان انجام شده است

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های داخلی در استان خوزستان پیرامون تردد امن و ایمن برای زائران انجام شده است.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، جلسه ستاد اربعین روز چهارشنبه ۲ شهریورماه به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در راستای سیاست‌گذاری‌های ستاد مرکزی استان خوزستان فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند؛ افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند باید ضمن قطعی کردن ثبت نام با مبلغی ناچیز خود را در طول سفر بیمه کنند.

خلیلیان بیان داشت: زائرانی که به مرزهای استان خوزستان مراجعه می‌کنند باید ثبت‌نام خود را در سامانه سماح قطعی کرده باشند.

وی عنوان داشت: مواکب در خوزستان برای پذیرایی از زوار ابعین حسینی در حال آماده‌سازی هستند.

استاندار خوزستان افزود: زیرساخت‌های لازم در دو مرز چذابه و شلمچه اماده شده است و هماهنگی گیت‌ها در دو کشور ایران و عراق در دیدار با استاندار بصره انجام شد.

خلیلیان ادامه داد: کار زوار به صورت ۲۴ ساعته در مرزهای شلمچه و چذابه انجام می‌شود تا شاهد تراکم و ازدحام جمعیت نباشیم.

وی ابراز داشت: تعداد گیت‌های ۴۸ گانه شلمچه و ۲۶ گانه چذابه به گونه‌ای طراحی شده است تا کار مربوط به زائران تسهیل شود.

استاندار گفت: دو مرکز بهداشت و درمان هم سطح بیمارستان در دو مرز چذابه و شلمچه داریم؛ همچنین موتورلانس‌ها، آمبولانس و اتوبوس‌هایی در بخش‌های مختلف پایانه‌ها مستقر شده‌اند و به کلیه زائران خدمت‎‌رسانی می‌کنند.

خلیلیان در پایان پیرامون آماده سازی پارکینگ‌ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه اظهار داشت: پارکینگ ها آماده پذیرش خودرو زائران سیدالشهدا (ع) هستند؛ خوشبختانه هماهنگی‌های داخلی در استان خوزستان پیرامون تردد امن و ایمن برای زائران انجام شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا