در سفر رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به خوزستان انجام

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سفر به خوزستان به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان از اسوه های صبر و مقاومت تجلیل به عمل آورد، همچنین با خانواده شهدا دیدار داشته و بر سر مزار شهدا رفته،ضمن ادای احترام با آنان تجدید بیعت کردند.

به گزارش بصیرت نو خوزستان، دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه سرهنگ پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات‌ خوزستان و جمعی از بسیجیان حوزه بسیج کارگری شهید بقایی به‌زیارت قبور شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان رفته و ادای احترام کردند.

دکتر بداشتی با هیئت همراه و جمعی از بسیجیان شرکت فولاد خوزستان با خانواده شهید والامقام حمد بدوی دیدار کرد، به تکریم خانواده شهدا و تجدید بیعت با شهدا تاکید کردند.

این مقام مسئول به همراه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان با شورای حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید بقایی اهواز دیدار داشتند.

در این دیدار از اقدامات و فعالیت های حوزه بسیج کارگری شهید بقایی بازدید بعمل آمد و دکتر بداشتی ضمن تقدیر از اقدامات این حوزه، بر تقویت حمایت از کالای ایرانی، تولید ملی، رفع موانع تولید و ارتقاء منزلت کارگران تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن بازدید از روند تولید صنایع پتروشیمی ماهشهر ، با فرمانده هان پایگاه ها و حوزه بسیج کارگری بندر ماهشهر تشکیل جلسه داد و در خصوص حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید به صحبت پرداختند.

در این نشست مقرر شد درهفته بسیج در راستای امید آفرینی و نمایش توانمندی های علمی و بومی کشور، نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان صنایع پتروشیمی توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان در تهران برگزار شود .

همچنین به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان، اسوه های صبر و استقامت از کارگران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تجلیل به عمل آمد.

در ادامه برنامه دکتر بداشتی به همراه سرهنگ پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان با عباس علی تقوی معاون منابع انسانی فولاد خوزستان دیدار کرد و اظهار داشت : فولاد خوزستان نماد صلابت ، اقتدار و پایمردی عرصه تولید است .

معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و اظهار داشت : بسیج مظهر رشد و بالندگی است . بسیجی هرکجا باشد منشا خیر است .

وی در ادامه افزود : شرکت فولاد خوزستان تولید مستمر و پایدار را مدیون تفکر بسیجی کارکنان می داند و هرجا روحیه بسیجی حاکم شود ، موانع کنار می رود و هرجا آبادانی و رفع محرومیت است ردپای بسیج دیده می شود .

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه تولید پایدار رمز بقای کشور است تصریح کرد : شرکت فولاد خوزستان با تکیه بر جوانان غیرتمند در گرمای طاقت فرسای جنوب و در کنار کوره های ذوب، با تولید پایدار علاوه بر اشتغالزایی به ارز آوری در بی اثر شدن تحریم ها موثر بوده است .

این مقام مسئول گفت : فولاد خوزستان، نماد صلابت، اقتدار و پایمردی عرصه تولید است . فعالیت در عرصه تولید و بی نیاز ساختن کشور عین جهاد است .

سرهنگ پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان، حفظ و صیانت از کارگر را منش جوانمردی دانست و عنوان کرد : دغدغه بسیج و بسیجی حرکت در مسیر اعتلای کشور است .

وی افزود : بسیج در بزنگاه های مختلف پیش قدم بوده و هیچ گاه منتظر دستور و ابلاغ نیست.

این مقام مسئول گفت : بسیجیان حوزه شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا