مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی در دهستان نصار و شهر اروندکنار

محمد رضا کرمی نژاد از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان آبادان خبر داد و گفت: از یکشنبه 23 مرداد قرارگاه محرومیت زدایی کربلا عملیات اجرایی لوله گذاری را در روستای کوت و دهستان نصار آغاز خواهد کرد و پیمانکار دوم در شهر اروندکنار عملیات لوله گذاری ۱۴ کیلومتر در شهر اروندکنار را به پایان رسانده و به زودی نیز عملیات ترمیم و اتصال به شبکه آبرسانی را آغاز می کند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، وی افزود: در راستای رفع مشکل کم آبی منطقه اروندکنار با پیمانکار طرح مذاکراتی صورت گرفت، لوله و اتصالات مورد نیاز در محل های مورد نظر تخلیه شده و مقرر شد از امروز عملیات اجرایی لوله گذاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی کربلا آغاز شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: قرارگاه کربلا به عنوان پیمانکار اول طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای کوت و دهستان نصار انتخاب شده است که در مجموع ۵ کیلومتر از این مناطق را با استفاده از خط لوله سایز ۲۰۰ پلی اتیلن لوله گذاری می کند.

وی با اشاره به پیمانکار این طرح در شهر اروندکنار گفت: پیمانکار دوم نیز وظیفه اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی را به روستاهای نهر ابوچمبه، ابودگل، ابوطرف و دایر بر عهده دارد که ۱۴ کیلومتر از پروژه را لوله گذاری کرده و به زودی عملیات ترمیم شبکه آبرسانی و اتصال خط به شبکه انتقال آب را انجام خواهد داد.

کرمی نژاد با اشاره به پیشرفت پروژه های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که توسط رئیس محترم جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: مقرر شده تا قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت انجام دهد.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت آب شرب و دیدار و گفتگو با مردم شریف منطقه از این مناطق بازدید کردند و  تصمیماتی نیز در راستای رفع مشکلات کم آبی در این مناطق اتخاذ کردند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا