حضور سردار شاهوار پور دلیل امنیت و آرامش امروز خوزستان 

سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز گفت : حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در صحنه، باعث امنیت و آرامشی شده است که امروز در استان داریم

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در نشست سردار شاهوارپور که با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار اهواز و جمعی از اصحاب رسانه صبح روز چهارشنبه 19 مرداد ماه در صحن علنی شورا برگزار شد اظهار کرد : از سردار شاهوارپور بابت زحمات ، تلاش های صادقانه و مجاهدانه ایشان، برادران سپاه و بسیج در طول این سالیان که ماحصل آن کسب عنوان فرمانده برتر جشنواره مالک اشتر سپاه کشور توسط این سردار عزیز بوده تقدیر و تشکر می نماییم .

محمودی عنوان کرد : از افتخارات بنده این است که بسیجی و سرباز بوده ام و طول سالیان در خدمت سردار شاهوار پور که افتخار استان و کشور هستند بوده ام .

این مقام مسئول تصریح کرد : همه می دانیم استان خوزستان یک استان استراتژیک و مورد طمع دشمنان است و با جمعیت بالغ بر 5 میلیون نفر از حیث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی بعنوان یکی از استان های مهم کشور بوده که قطب اقتصاد کشور بشمار می رود .

وی افزود : حضور سردار شاهوارپور ، سپاه پاسداران و برادران بسیجی در صحنه باعث امنیت و آرامشی شده است که امروز ما در استان داریم.

رئیس شورای شهر اهواز گفت : هیچ جمله ای بالاتر از جمله حضرت امام (ره) نیست که فرمودند : « اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و امروز آنچه ما داریم مرهون تلاش ها و مجاهدت های این بزرگواران و شهدای سپاه ، ارتش و نیروهای مسلح که در این مسیر بوده اند می باشد .

محمودی بیان کرد : سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در حوزه های نظامی و امنیتی حضور داشته ، در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و هر حوزه ای که کشور دچار بحران شده من جمله سیل سال 98 بعنوان اولین دستگاه ورود کرده و اقدامات بزرگی را انجام داده است .

این مقام مسئول اظهار کرد : اقتصاد مقاومتی، کرونا ، موضوعات اجتماعی – فرهنگی، اشتغال دیگر مواردی است که سپاه بعنوان خط مقدم حضور داشته است و به همین منظور وظیفه داریم از زحمات و تلاش های فرمانده سپاه پاسداران خوزستان سردار شاهوارپور، مجموعه پاسداران و بسیجیان عزیز استان تجلیل داشته باشیم .

وی در ادامه افزود : شورای ششم بعنوان یک تیم همدل و هم وفاق با یک انسجام و وحدت تا امروز این مسیر را طی کرده و بین مجموعه شورای شهر و شهرداری این وفاق و همدلی نیز وجود دارد که می تواند یک شروعی برای منشا خیر، توسعه و رفع بسیاری از مشکلات شهر اهواز باشد .

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه در سالها و دوره های گذشته آنچه به شهر ضربه زده و سبب شده تا اتفاقات خوب رقم نخورد دو دستگی و تفرقه بوده است خاطرنشان کرد :امروز در شورا این انسجام و همدلی وجود دارد و شهادت می دهم همه اعضای شورا هدفی جز خدمت به مردم ، نگاه به مناقع مردم و رفع مشکلات آن ها ندارند و همگی هم قسم و همراه هستند تا بتوانند هرآنچه در توان دارد تقدیم مردم بکنند .

محمودی بیان کرد : سال گذشته ، شهردار، تیم همراه ایشان و اعضای شورای شهر همگی سال اول کارشان بوده و تجربه بسیار خوبی کسب شد، از مشکلات و گره هایی که بوده در حال عبور هستیم و مسیر در حال هموار و روشن شدن است .

این مقام مسئول گفت : سال دوم شورا سال خوبی خواهد بود و قطعا سال به ثمر نشستن خیلی از تلاش ها و اقداماتی که شهردار به همراه تیمشان و مجموعه شورا انجام داده اند می باشد .

وی افزود : تلاش کردیم بین دستگاه های خدمت رسان در اهواز هم افزایی و همدلی ایجاد کنیم زیرا که یکی از مسائل و کلید برون رفت از بسیاری مشکلات شهر است و از سردار شاهوارپور انتظار داریم در این حوزه به ما کمک کند هرچند که از ابتدای شورا مورد حمایت، لطف و عنایت ایشان بوده ایم .

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه اولویت امسال شورا تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است خاطرنشان کرد : از برنامه های ما این بوده که هیچ پروژه جدیدی را کلنگ نزنیم تا پروژه های نیمه تمامی که وجود دارد و مسئله و دغدغه مردم است به سرانجام برسانیم و تا این لحظه بجز یک پروژه مربوط به اب های سطحی که ضرورت داشت هیچ کلنگی زده نشده است .

محمودی عنوان کرد : با طرح شهردار اهواز که افتتاح هر هفته یک پروژه را آغاز کرده اند تا پایان شهریور ماه بالغ بر 60 پروژه محله و منطقه ای افتتاح می شوند .

این مقام مسئول گفت: ورود قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه سازندگی شهر اهواز با عنایت و حمایت های سردار شاهوارپور بوده است که انتظار داریم این حمایت و توجه تا پایان ادامه داشته باشد زیرا یکی از مسائل جدی بحث پروژه های محرومیت زدایی است .

وی افزود : محرومیت زدایی یک ظرفیتی است که امروز ما قراردادی بالغ بر 500 میلیارد تومان داریم و اگر امکان داشته باشد از محل های دیگر منابع را تامین کنیم که شهرداری کمتر به بحث نقدی ورد کند ، قطعا پروژه و قرارداد با قرارگاه خاتم در بحث محرومیت زدایی می تواند خیلی از مشکلات امروز ما در حاشیه و مناطق کم برخوردار را که مورد توجه فرمانده سپاه خوزستان می باشد را حل کرده و خدمات بهتر و ارزنده تری ارائه کنیم .

 

خبرنگار معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا