پیام رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت روز خبرنگار و فرارسیدن عاشورای حسینی(ع)

سیاوش محمودی در پیامی فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله(ع) و روز عاشورا را تسلیت گفت و همچنین تقارن روز خبرنگار با این ایام را گرامی داشته و بر اهمیت رسالت خطیر خبرنگار در فضای امروز تاکید کرد.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، سیاوش محمودی در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب بزرگوارشان را تسلیت گفت و تقارن روز خبرنگار با این ایام را گرامی داشته و با اشاره به اهمیت مخابره پیام واقعه عاشورا توسط بزرگترین راوی این واقعه یعنی حضرت زینب کبری(س) این روز را گرامی داشته و بر اهمیت رسالت خبرنگاری تاکید کرد.

وی در این پیام عنوان کرد: همانگونه که همه ما می دانیم امروز بزرگترین واقعه تاریخ رخ داد و این واقعه مکتبی را به وجود آورد که در آن همواره برای آزادگان و آزاد اندیشان و رهجویان راه حق درس و پیامی نهفته در خود دارد؛ پیامی که در مکتب حسینی همه ما را به حق طلبی و ایستادگی در برابر مشکلات بزرگ فرامیخواند.

وی افزود: در این میان با توجه به تقارن روز خبرنگار و واقعه بزرگ عاشورا باید به اهمیت مخابره این واقعه اشاره کرد و توجه داشت اگر مخابره درستی از این واقعه بزرگ اتفاق نمی افتاد، امروزه ما بعد از قرن‌ها شاهد این شور و شعور حسینی نبودیم.

وی اضافه کرد: پس به مناسبت همین روز جایگاه خبرنگاری و اهمیت رسالت خبرنگاران عزیز را گرامی میداریم و برای این عزیزان در راه رساندن پیام حق و وظیفه خطیری که بر دوش دارند آروزی توفیق و سربلندی و عزت را از خداوند متعال داریم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا