نشست مجمع هلال‌احمر استان خوزستان با موضوع تصویب صورت های مالی سال ۱۴۰۰ و تصویب بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ برگزار شد

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان : صبح روز سه شنبه، نشست مجمع استانی در سالن اجتماعات ستاد جمعیت هلال احمر خوزستان، برگزار شد.

وحید شعبانی در ابتدای این نشست ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم بیان کرد: در مجموعه ای که پایه ومحوری داوطلبانه دارد می توان در راستای نیازهای بشردوستانه در جمعیت‌های تحت تأثیر، توانایی لازم برای کمک‌رسانی،حمایت و ارزیابی واقع‌بینانه و کارهایی که می‌شود انجام داد گام برداریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر مدیون تلاشهای امدادگران و اعضای داوطلب خود است و دغدغه مهم ما رفع نواقص ، کمبودها و ارتقای تعامل درون و برون سازمانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به اهداف و وظایف سازمان خواستار تلاش بیشتر شورای اجرایی در شعب و ارتباط و تعامل مستمر با نمایندگان و مسئولان شهرستانی در این زمینه شد و ابراز امیدواری کرد تااقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی و راهبردهای درآمدزایی و حرکت به سمت استقلال منابع هلال‌احمر تاکید کرد و افزود: زمینه و بستر کسب و توسعه درآمدهای پایدار در هلال‌احمر فراوان است ،باید در مسیر مولدسازی منابع و دارایی ها به خوبی از این ظرفیت ها استفاده گردد تا در بحث بودجه به خودکفایی برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: همانطور که در زمینه های مختلف جمعیت هلال احمر خوزستان نام آور است باید در زمینه ی بهره مندی بیشتر مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر بیشترین سهم به ویژه در ارائه خدمات در سطح استان و کشور را به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با اشاره به اهمیت واقعه ی عاشورا افزود:
امام حسین (ع) در شب عاشورا، همه را آزاد گذاشت که داوطلبانه و به اختیار و انتخاب خود راه سعادت و شهادت را انتخاب کنند و به آنها فرمود: «أنْتمْ فی حلّ منْ بیعتی، فاتخذوا اللیل جملاً، فإنهمْ لایریدون غیری؛ شما در رابطه با بیعت خود با من آزاد هستید، از تاریکی شب استفاده کنید و بروید؛ زیرا آنان جز کشتن من چیزی نمی‌خواهند.»
وی با تاکید بر ضرورت توجه بر مردمی کردن خدمات داوطلبانه و ترویج فرهنگ داوطلبی ادامه داد: یکی از اهداف والای جمعیت هلال احمر که ارتباط تنگاتنگی با مفهوم و فرهنگ تمدن سازی عاشورا دارد، داوطلبانه بودن است تا در آینده ای نزدیک، بیش از گذشته شاهد رشد کمی و کیفی خدمات داوطلبانه و انجام امور عام المنفعه باشیم و در مسیر ایجاد و توسعه ی فعالیت های جمعیت هلال احمر قرار بگیریم.

در ادامه این جلسه اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

پس از ارائه گزارش عملکرد مالی یکساله جمعیت هلال احمر استان خوزستان و پیشنهاد بودجه سال ۱۴۰۱ توسط مجید محمدی خزانه دار و سید جواد رسولی مسئول برنامه و بودجه این جمعیت بتراز های مالی و بودجه به تصویب اعضای مجمع استانی رسید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا