بصیرت نو خوزستان :به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، نشست هم اندیشی مسئولان امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر استان خوزستان در جزیره گردشگری کوشک شهرستان اندیکا با حضور مدیر عامل این جمعیت برگزار شد.

وحید شعبانی در این نشست با اشاره به ضرورت تشکیل کارگاه های آموزشی برای مسئولان امور جوانان ،عنوان کرد:تربیت نسل های آینده نیازمند راهبری ها و راهبرد هایی است که در کارگاه های آموزشی ،تشکیلاتی باید به آنها  پرداخته شود تا این مهم تحقق یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ،افزود:کار در حوزه جوانان از جمله تخصصی ترین امور در جمعیت هلال احمر محسوب می شود لذا می‌بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ،گفت: متاسفانه فعالیت‌های گسترده اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر  با عدم توجه و تقدیر از اعضا مواجه و سبب دلخوری و حتی ریزش برخی از این عزیزان شد .

شعبانی ضمن تقدیر از پیگیری های اعضای هیات مدیره و مسئولان جهت مرتفع شدن مشکل پرداخت های حق الزحمه های اعضا مشارکت کننده در طرح ملی واکسیناسیون،بیان کرد:به لطف خدای متعال و همدلی و حمایت ریاست جمعیت و دبیرکل هلال‌احمر کشور اعتبار لازم برای تسویه حساب با اعضا در نظر گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان همچنین به برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده جمعیت هلال‌احمر استان اشاره و اظهار داشت :علیرغم افزایش هزینه‌های جاری جمعیت و کاهش درآمدهای داخلی که سبب فشار مضاعف مالی به هلال‌احمر استان خوزستان شد ،تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی های مدون به برنامه‌های انگیزشی و توان لجستیکی در شعب بیش از پیش پرداخته شود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا