در اردیبهشت ماه تحقق یافت؛ ساخت و بازسازی بیش از 300 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه با اعلام این خبرگفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و بمنظور رفع نیازهای خود به قطعات یدکی توانسته ایم تعداد 219 قطعه را بسازیم و 135 قطعه دیگر را مورد بازسازی قرار دهیم که در مجموع تعداد 354 قطعه صنعتی ساخت و بازسازی شده که در بخشهای مختلف این نیروگاه مورد استفاده قرار داده شده است.

خلیل محمدی به تنوع قطعات ذکر شده در اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و افزود: تنوع قطعات ساخته شده 38 نوع قطعه و همچنین تنوع قطعات مورد بازسازی را 66 نوع قطعه برشمرد.

شاهین شاهین زاده کارشناس نظارت کارگاه تراشکاری نیز از جمله مهمترین قطعات ساخته شده را  شامل ساخت شافت استیل پمپ های تاسیسات ساحلی و کوپلینگ گیربکس کولینگ تاورهای فاز سوم این نیروگاه ذکر کرد.

وی همچنین اصلاح نشیمنگاه برینگ شافت G.R.FAN و استیج پمپ های کندانسیت واحدهای نیروگاه را از اقدامات برجسته  در حوزه بازسازی قطعات در نیروگاه رامین برشمرد.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا