مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان تشریح کرد؛ آخرین وضعیت پروژه های آبی در خوزستان

محمدرضا کرمی نژاد گفت: پارسال مشکلات کمی و کیفی آب در یک هزار و ۱۰۰ روستای استان رفع شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: در سال گذشته با تلاش و پیگیری نهادها، دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران، بسیج و … موفق شدیم مشکل آب یک هزار و ۱۰۰ روستای استان را از لحاظ کمی و کیفی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل کمی و کیفی آب در ۱۶۰ روستای دیگر از جمله؛ دُب حردان، شموس و… در روز‌های آینده رفع خواهد شد، افزود: پیش بینی می‌شود بحران آب در دشت آزادگان اتفاق بیفتد.

محمدرضا کرمی نژاد در خصوص آخرین وضعیت طرح آبرسانی غدیر نیز گفت: این طرح هم اکنون آب مورد نیاز شهر‌های اهواز، دشت آزادگان، سوسنگرد، خرمشهر و آبادان را تامین می‌کند البته قرار است تا پایان تیرماه با ظرفیت ۲ برابری آماده بهره برداری شود که با پیگیری‌های سازمان آب و برق خوزستان به سرعت در حال انجام است.

وی به اجرای طرح محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و پیگیری دولت و پشتیبانی مجلس اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح ۱۸۹ روستا پیش بینی شده بود اما با پایش‌های انجام شده یک هزار و ۶۱۲ روستای محروم از آب پایدار شناسایی شد.

کرمی نژاد ادامه داد: با موافقت این قرارگاه محرومیت زدایی، مشکل آب این تعداد روستا نیز در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: دهدز یکی از مناطقی است که مشکلات زیادی دارد و با انتخاب پیمانکار و تامین لوله‌های مورد نیاز، بعد از تعطیلات عید سعید فطر اجرای آبرسانی آغاز و اهالی آن از آب پایدار بهره مند می‌شوند

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا