نشست صمیمانه سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب با اصحاب رسانه

نشست سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب با اصحاب رسانه استان عصر روز دوشنبه 5 اردیبهشت در سالن جلسات این اداره برگزار شد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ،  در این نشست اصحاب رسانه به بیان مسائل، مشکلات و معضلات بوجود آمده پرداخته و راهکارهایی برای حل مسائل و تعامل بیشتر ارائه دادند.

سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد : اقتصاد و معیشت مسئله مهمی است و باید مطرح شود هرچند که رسانه ها معطل معیشت نمانده اند .

آتشبار بیان کرد : فرهنگ به طور کلی مظلوم است و به طور تخصیصی رسانه مظلوم ترین قشر در کشور است در صورتی که رسانه اهمیت بالایی دارد .

وی افزود : بنای بنده بر تحول در این حوزه است به همین جهت جلسات و نشست های روابط عمومی با اهالی رسانه استان تا زمانی که بنده حضور دارم بصورت مستمر انجام خواهد شد .

سرپرست روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب گفت : رسانه کارش ضریب دادن به واقعیت ها و حرکت به سمت آرمان هاست . نقش رسانه اگرچه انعکاس نداشته هاست ولی روایت کردن داشته ها هم است .

آتشبار عنوان کرد : در خصوص آموزش خبرنگاران در حوزه نفت بصورت تخصصی اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم در این زمینه خبرنگاران زبده ای تربیت کنیم .

وی در پایان افزود : خدمات رفاهی نفت ظرفیت موجودی است که بنده معتقد هستم اهالی رسانه باید از این فضا استفاده کنند به همین دلیل این مسئله را حتما پیگیری خواهم کرد تا اهل رسانه بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند .

 

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا