مسیر کمربندی کوی ملاشیه افتتاح شد

  مسیر کمربندی کوی ملاشیه به طول 2 هزار و هشتصد متر با حضور شهردار اهواز، رئیس شورای اسلامی شهر ، فرماندار اهواز، دیگر مسئولین و اهالی این منطقه افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، در این مراسم که روز سه شنبه 23 فروردین ماه برگزار شد رضا امینی شهردار اهواز گفت : با وجود اینکه 42 سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما وضعیت شهر اهواز خصوصا محله های محروم در شان مردم نیست .

امینی اظهار کرد : در طرح هر هفته یک افتتاح، امروز نیز حدود 6 پروژه افتتاح می شود که مراسم را در کوی ملاشیه برگزار کردیم تا در بین مردم این محله باشیم و گلایه های آن ها را بشنویم و به کمک مسئولین بسیج شده و مشکلات آن ها را برطرف کنیم .

وی افزود : احداث خیابان، فضای سبز ، ایستگاه اتش نشانی و پروژه های امثال این از وظایف شهرداری است اما انجام پروژه های آب و فاضلاب در حیطه وظایف شرکت آب و فاضلاب می باشد که درخصوص طرح جامع فاضلاب شهر اهواز نیز به دستور مقام معظم رهبری از صندوق توسعه تامین اعتبار صورت گرفته و در سطح شهر اهواز بحث فاضلاب در حال انجام است  .

شهردار اهواز عنوان کرد : بعد از اصلاح فاضلاب، شهرداری می تواند کارهای مربوط به خود همانند آسفالت را انجام دهد که این تنها مربوطه به معابر اصلی نیست بلکه کوچه های محلات را نیز شامل می شود که امام جمعه اهواز هم بارها سفارش و تاکید بر این داشته اند که کوی ملاشیه و مناطق محروم نیز در اولویت باشند .

امینی گفت : از 270 خیابان که در کوی ملاشیه است تعدادی زیرسازی و آمده آسفالت است و مابقی خیابان ها نیز برای اجرا در برنامه است .

وی افزود : هفته آینده با مالک زمینی که در ورودی کوی ملاشیه است صحبت خواهد شد تا ان بخش که مربوط به شهرداری است گرفته شود تا آن را به فضای سبزی در خور شان مردم این محله تبدیل کنیم .

شهردار اهواز خاطرنشان کرد : گلایه های شدید مردم کوی ملاشیه نسبت به وضعیت آب و فاضلاب، آسفالت و کمبود خدمات شهری امروز مطرح شد که کاملا به حق بوده اند و بسیار خوشحال هستیم که توانستیم با مردم این منطقه ارتباط برقرار کرده و صبحت های آن ها را بشنویم .

امینی عنوان کرد : امروز اینجا هستیم تا بگوییم با اعتراضات و گلایه های مردم خسته و ناراحت نمی شویم و اگر شما بیشتر گلایه کنید ما و همکارانمان خودمان را مقید می کنیم تا در راستای حل مشکلات و رضایتمندی شما بیشتر تلاش کنیم .

گفتنی است مسیر کمربندی کوی ملاشیه اولین پروژه قرن است که افتتاح می شود و پل ملاشیه نیز به دستور دادستان وقت و شهردار اهواز نورپردازی شده و اماده افتتاح می باشد .

در پایان نیز شهردار اهواز و دیگر مسئولین به همراه مردم کوی ملاشیه از خیابان ها و معابر این محله بازدید کرده و در راستای حل مشکلات آن ها قول مساعد دادند .

خبرنگار: معصومه مجدم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا