سر کشی و بازدید سر زده شهردار و قائم مقام شهرداری اهواز از کوی مشعلی

سر کشی و بازدید سر زده شهردار و قائم مقام شهرداری اهواز از کوی مشعلی شهرستان کارون و صدور دستورات ویژه برای یاری رسانی در امر محرومیت زدایی به شهرداری کوت عبدالله با احداث پارک محله‌ای و زیر سازی و آسفالت محله کم برخودار کوی مشعلی

بصیرت نو خوزستان ، به گزارش   اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، شهردار و قائم مقام شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین منطقه از  کوی مشعلی بازدید کردند.

در این بازدید مشکلات و تنگناها از جمله ، عدم  وجود سیستم دفع فاضلاب ، وجود جوی های روباز و مشکلات ناشی از آن و خدمات انجام شده از جمله آسفالت استاندارد ، ایجاد فضای سبز کافی ، احداث پارک محله ای و … بررسی شد .

امینی شهردار اهواز خدمت رسانی به شهروندان این محله را امری مهم برشمرد و گفت: یکی از اولویتهای مهم و اصلی شهرداری، کاهش فاصله طبقات بین مناطق می باشد و این امر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های نظارتی و اجرایی  و همچنین حضور و مشارکت فعال شهروندان است .

وی همچنین توجه به فضای سبز ، محیط زیست و بهداشت و سلامت این مناطق را مهم عنوان کرد و بیشترین توجه و رسیدگی به این امر در جهت تامین سلامت روحی و روانی شهروندان را از جانب مسئولین امر خواستار شد .

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا