عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده روستاهای تمبی چم فراخ آغاز شد

عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال آغاز شد .

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این پروژه به طول 2200 متر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان  از تاریخ هجدهم اسفند با ابلاغ شروع به کار به پیمانکار بخش خصوصی آغاز گردیده و پیش بینی می شود در مدت زمان 3 ماه به اتمام برسد .

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان 18000متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت 15800 متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان  با جمعیتی حدود  2000 نفر،  به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع می گردد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا