برگزاری مسابقات تیراندازی ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن ویژه بانوان اصحاب رسانه خوزستان

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، افشار پرویزی بابادی با تقدیر از حضور بانوان اصحاب رسانه که همیشه پای کار هستند، اظهار کرد: صنف مطبوعات استان خوزستان به حضور بانوان رسانه افتخار می‌کند.

وی افزود: به مناسبت روز زن تلاش کردیم تا یک دورهمی خوب، هیجان انگیز و ورزشی کنار هم داشته باشیم
امید است که کمیته ورزشی خانه مطبوعات خوزستان از این دست مسابقات را بیشتر برگزار و روند برگزاری برنامه‌های رفاهی برای افزایش انگیزه کاری اصحاب رسانه را بیشتر می‌کنیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان خبر داد: روز ۲۶ بهمن مراسم پاسداشت از پیشکسوتان رسانه‌ای خوزستان برگزار و در این مراسم از نفرات اول تا پنجم این مسابقات تجلیل می‌شود.

معصومه مجدم مسئول کمیته ورزشی بانوان خانه مطبوعات خوزستان نیز با تقدیر از هیئت تیراندازی خوزستان به ویژه مسئول برگزاری این مسابقات فاطمه حسونی پور و صدیقه بیت سیاح داور اظهار کرد: برنامه‌ریزی مدونی برای افزایش فعالیت‌های ورزشی بانوان رسانه‌ای استان خوزستان انجام شده است.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی باعث ایجاد شور و نشاط و در عین حال افزایش سلامت جسمی می‌شود، بنابراین با جدیت بیشتری نسبت به توسعه این فعالیت‌ها برای بانوان رسانه اقدام می‌کنیم.

بنا به این گزارش، پگاه کوه‌گیوی از پایگاه خبری افق روز و کوثر کریمی از خبرگزاری مهر به صورت مشترک مقام اول، مینا چراغی مقام دوم، نگین دباش مقام سوم، معصومه مجدم مقام چهارم و سهیلا فتحی مقام پنجم را کسب کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا