مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناسبت روز زن مطرح کرد: تجلیل از نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در نشست مشترک با بانوان شاغل در این اداره کل به مناسبت روز زن  ضمن قدردانی از بانوان نمونه در عرصه حجاب و عفاف، از تلاش‌های بانوان در پیشبرد اهداف مجتمع بندری امام خمینی(ره) تجلیل کرد.

بصیرت نو خوزستان ، به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اشاره همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و پشت سر گذراندن دو سال سخت تحت تأثیرات آن بیان داشت: علیرغم این شرایط حجم فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی با هدف تأمین خوراک دام و طیور و بازارهای مصرف در مجتمع بندری امام خمینی(ره) دو چندان شد و این مجتمع بزرگ بندری به لحاظ نقش و جایگاه  مهمش در زنجیره‌ی تأمین کالا در صدر توجه مسئولان کشور  قرار گرفت.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و راهکارهای ابتکارآمیز برای تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و ارسال این نوع کالاها به نقاط مختلف کشور تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های تمامی عوامل در این مجتمع بزرگ بندری نتیجه‌بخش بود و در این مدت شاهد افزایش قابل توجهی در تخلیه کالاهای اساسی و بارگیری آنها از این بندر و کاهش قابل ملاحظه انباشت کالا بودیم که مشارکت و تلاش همه اقشار از جمله بانوان در آن مشهود بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به دیدگاه‌های مطرح شده توسط بانوان در این نشست مشترک در خصوص بهره‌گیری از توان بانوان در بخش‌های مختلف، بر اجرای اصل شایسته‌سالاری تأکید داشت و خاطر نشان کرد: فارغ از نگاه جنسیتی می‌باید از توان و شایستگی تمامی کارکنان بهره برد و خوشبختانه بانوان شاغل در این اداره کل از جایگاه‌های مدیریتی متناسبی برخوردار هستند.

وی ضمن اعلام آمادگی و استقبال از دیدگاه‌های بانوان برای طرح مطالبات خود، بر تداوم و پیگیری بانوان در این زمینه تأکید کرده و اظهار داشت: ایجاد کمیته‌های پیگیری و بررسی مطالبات بانوان در این کمیته‌ها می‌تواند کمک شایانی در تحقق این هدف بکند.

در ادامه این نشست که همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور بانوان شاغل در این اداره کل برگزار شد، ضمن معرفی نفرات نمونه در زمینه حجاب و عفاف با اهدای هدایایی از آنان قدردانی شد.  ‌

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا