نخستین دوره مربیگری تخصصی درجه ۲ تیراندازی با تفنگ و تپانچه در خوزستان برگزار شد

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان ، مسئول کمیته آموزش این هیات اظهار کرد :دوره آموزشی مربیگری تخصصی درجه 2 تیراندازی با تفنگ و تپانچه زیرنظر فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با همکاری فرماندهی کل انتظامی استان از ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه در سالن آموزش این هیات و میدان تیر نیروی انتظامی استان برگزار شد.

وی افزود : در این دوره ۱۸ نفر از مربیان درجه ۳ تیراندازی استانهای خوزستان، قم، لرستان، مرکزی و ایلام حضور داشتند.

مهدی نیسی پور گفت : در طول این دوره که هدف از آن ارتقای سطح مربیان تیراندازی کشور و بویژه استان خوزستان بود، تکنیک تیراندازی با سلاحهای خفیف در رشتههای المپیکی و غیر المپیکی از جمله تپانچه بادی ۱۰متر، استاندارد، رپیدفایر مردان، ورزشی ۲۵متر بانوان و تفنگ بادی ۱۰متر، سهوضعیت ۵۰متر (به زانو، درازکش و ایستاده)، درازکش ۵۰متر، سه وضعیت ۳۰۰متر و درازکش ۳۰۰متر توسط مدرس رسمی فدراسیون تیراندازی کشور و مربی بین المللی  فتح الله دلفانیخان به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

شایان ذکر است که در آخرین ساعات این برنامه، آزمون پایان دوره به صورت کتبی و با رعایت همه ملاحظات آموزشی برگزار شد که مربیان شرکت کننده در صورت قبولی در این آزمون موفق به اخذ گواهی مربیگری درجه ۲ تفنگ و تپانچه از فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

گفتنی است در پایان دوره از سوی هیات تیراندازی خوزستان به رسم یادبود به مدرس دوره و شرکت کنندگان استانهای میهمان هدایایی تقدیم شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا