بازدید فرماندار و شهردار اهواز از پروژه لوله گذاری بلوار سردار شهید هاشمی

فرماندار و شهردار کلانشهر اهواز از پروژه لوله گذاری بلوار سردار هاشمی در راستای دفع آبهای سطحی بارندگی های پیش رو بازدید کردند .

بصیرت نو خوزستان : به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، مسعود فلاحی فرماندار اهواز و رضا امینی شهردار اهواز به همراه محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ از پروژه لوله گذرای بلوار سردار شهید هاشمی بازدید کردند.

فرماندار و شهردار اهواز علاوه بر این از کانال پیچوار، کوی طلاب، منازل بعثت ۲۵۰دستگاه و خط عبوری علاج بخشی انتهای خیابان نه رسالت نیز بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری و اقدامات انجام شده پیگیری و فعالیت تا حصول نتیجه به گونه ای که کمترین مشکل برای شهروندان ایجاد شود را خواستار شد.

امینی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: پروژه های ضربتی دفع آبهای سطحی و آسفالت همچنان ادامه دارد و منطقه ۸ با توجه به داشتن مناطق حاشیه ای و کم برخوردار یکی از مهم ترین نقاط اجرایی شدن پروژه های ضربتی می باشد.

وی افزود: کارکنان شهرداری اهواز در حال آماده باش برای بارندگی های پیش رو هستند که در انجام خدمت رسانی به شهروندان به گونه ای که مشکلات به حداقل برسند سرلوحه کار نیروهای شهرداری می باشد و در این راه هیچگونه کم کاری و سهل انگاری مورد قبول ما نیست.

وی در پایان گفت: رسیدگی به وضعیت کوی طلاب و منازل بعثت باید با جدیت بیشتری انجام شود تا رضایت شهروندان ساکن این مناطق جلب شود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا