نگاه جهادی برای حل مشکلات مردم باید همه گیر بشود

بصیرت نو خوزستان : حمید رضا اکبری مسئول گروه جهادی شهید همت در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری اردوی جهادی خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار در بخش مرکزی ابادان به مرکزیت روستای تنگه ۳ و روستاهای همجوار خبر داد.

اکبری ادامه داد: ما سربازان ولی امر در این اردوی یک روزه، گروهی از پزشکان، و دیگر متخصصین حوزه سلامت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات لازم را به مراجعین ارائه دادند.

وی  با برشمردن خدمات ارائه شده در این منطقه، بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی، پزشک عمومی، مامایی، مشاوره خانواده، آموزش بهداشت فردی، غربالگری سلامت، بینایی سنجی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

مسئول گروه جهادی شهید همت خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اردو‌های جهادی پزشکی گروه شهید همت خوزستان در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، به صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

اکبری در پایان ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت:امیدوارم مسولین استان خوزستان در کنار ما و برای خدمت رسانی بهتر امکانات بیشتری در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز ارائه نماییم.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا