نفرات برتر مسابقه انتخابی تیراندازی انجمن کارگری خوزستان مشخص شدند

بصیرت نو خوزستان ، به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، نفرات برتر مسابقه انتخابی تیراندازی انجمن کارگری خوزستان مشخص شدند.
این مسابقه روز جمعه ۲۸ آبان ماه با رقابت بیش از ۴۰ ورزشکار رشته تیراندازی در ماده های تفنگ و تپانچه بادی اهداف ثابت ۱۰ متر در دو بخش آقایان و بانوان در سالن قدس اهواز برگزار شد.

شرکت کنندگان این مسابقه را کارکنان سازمان ها، ادارات و دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از سایر شهرستان های خوزستان تشکیل دادند.

در پایان این مسابقه در بخش آقایان ماده تفنگ بادی به ترتیب احسان غریب رضا از شرکت برق منطقه ای خوزستان، حمداله حیدری از کتابفروشی محام اهواز و امیر ابراهیم میان آب از شرکت برق منطقه ای خوزستان مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در ماده تپانچه بادی نیز سید فرهاد فخرایی از آتش نشانی دزفول اول، رضا امیری از شرکت توزیع برق دزفول و علی نواصر از شرکت فولاد خوزستان به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش بانوان ماده تفنگ بادی، محبوبه سرلک از اداره آبفای خوزستان، شفق سیف از اداره آموزش و پرورش اهواز و سهیلا میان آب از بیمارستان گلستان نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند و همچنین در ماده تپانچه بادی عاطفه محمدی از شرکت وثوق عمید گستران، الهام غریب رضا از شرکت برق منطقه ای خوزستان و فاطمه حسونی پور از هیات تیراندازی اهواز نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

سید ناصر حسینی، فاطمه حسونی پور، معصومه دشت بزرگ، صدیقه بیت سیاح، ابراهیم صالحوند و عاطفه محمدی برگزاری و داوری این مسابقه را بعهده داشتند.

شایان ذکر است که در پایان این مسابقه احکام قهرمانی با حضور غفاری رئیس هیات کارگری، موسوی رئیس اداره فرهنگی ورزشی، علوانی دبیر هیات ورزش کارگری و فرشید چال اشتری رییس انجمن تیراندازی هیات ورزشی کارگری استان خوزستان به نفرات برتر اهدا شد.

ضمناً از هر ماده دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان و جمعا هشت تیرانداز راهی مسابقات کشوری می شوند .

مسابقات کشوری انجمن کارگری تیراندازی کشور در تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ آذر ماه سال جاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار و به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا