باز اموزی و سطح بندی داوران تکواندو خوزستان برای حضور در لیگ کشور

پس از ۲۰ ماه وقفه همزمان با دوره هماهنگی و باز اموزی داوران تکواندو خوزستان ، مراحل رتبه بندی و سطح قضاوت ایشان با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان و به نقل از اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران خوزستان پس از ۲۰ ماه وقفه در برگزاری مسابقات کیوروگی ( مبارزه) در کشور و به منظور شناسایی استعدادهای برتر برای قضاوت در مسابقات کشوری همزمان با دوره هماهنگی و باز آموزی توسط حافظ مهدوی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو مراحل رتبه بندی و سطح قضاوت داوران خوزستان نیز تعیین خواهد شد.

بر پایه همین گزارش اسفندیاری اذعان داشت؛ این دوره فرصت مطلوبی برای داوران جوان خوزستان در تمام رده های درجه ۱و ۲ و۳ است که توانایی علمی و فنی خود را برای حضور در لیگ برتر کشور ارائه کنند.

رییس کمیته داوران خوزستان همچنین گفت: صرف نظر از کلاس و درجه مدرکی داوران شرکت کننده ، برترین های این دوره پس از گذراندن ازمون علمی و عملی برای قضاوت در مسابقات لیگ های کشور شامل: لیگ برتر ، نقش جهان ،قهرمانی کشور، خردسالان ،نونهالان، جوانان و بزرگسالان سطح بندی خواهند شد.

شایان ذکر است این دوره با پیگیری هیات تکواندو استان خوزستان و دعوت از داور المپیکی حافظ مهدوی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو به مدت یک روز و رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در تاریخ ۱۱ ابان سال جاری به میزبانی اهواز برگزار و داشتن کارت الکترونیکی واکسن کوید ۱۹ در دوره الزامی است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا