با حضور رئیس خدمات پیمانهای ستاد شرکت ملی گاز ایران رقم خورد: تسهیل روند اجرای بیمه تکمیلی و درمان نیروهای قراردادی و ارکان ثالث گاز خوزستان

مشکلات و موانع طرح بیمه تکمیلی و درمان نیروهای قراردادی و پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان ،عبدالله مسرتی مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: به منظور برطرف نمودن مشکلات و موانع پیش روی بیمه تکمیلی و درمان نیروهای گاز خوزستان جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه گاز خوزستان، خدمات پیمانهای ستاد ملی گاز ایران، مدیر توسعه بازار بیمه البرز و رئیس شرکت بیمه البرز شعبه اهواز برگزار شد.

مدیر منابع انسانی به بخشی از موارد مطرح شده در این جلسه اشاره نمود: مقرر شد شرکت بیمه البرز تمامی شماره تلفن بیمه گذاران را در سامانه جهت اطلاع رسانی میزان پرداختی ثبت نماید. در صورت لزوم مراجعه به شهرهای استان و بررسی مشکلات بیمه تکمیلی، رئیس شرکت بیمه البرز شعبه اهواز همزمان در آن شهر حضور یابند. بیمه البرز نسبت به حضور نماینده ثابت و تمام وقت در تمام ایام هفته در این شرکت اقدام نماید. پرداخت هزینه این نسخ درمانی بعد از تحویل به نماینده بیمه البرز پس از ۱۰ روز به بیمه گذار پرداخت گردد. شرکت بیمه البرز شعبه اهواز اطلاعات مراکز درمانی طرف قرارداد را به طور مرتب به روز رسانی و به شرکت گاز خوزستان جهت اطلاع رسانی به ذینفعان ابلاغ نماید.

مسرتی در پایان با اشاره به این نکته که همکاران در شهرستان ها جهت ارسال مدارک خود مجبور به سفر به مرکز استان هستن افزود: مقرر شد شرکت گاز استان خوزستان لیست شهرهای زون و تحت پوشش را در اختیار شرکت بیمه البرز قرار دهد و همچنین شرکت بیمه با تعیین برخی از شهرستان های استان به عنوان مرکز و حضور نماینده آن شرکت در زمان های تعیین شده جهت تسهیل در دریافت نسخه درمانی کارکنان اقدام نماید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا