در جریان وبینار جایزه ملی تعالی نگهداری مطرح شد: معرفی طرح ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

در جریان برگزاری مجموعه وبینارهای جایزه ملی تعالی نگهداری یکی از کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به معرفی طرح حمایت از ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) به منظور تقویت توانایی در حوزه نگهداری تجهیزات پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عباس کریوند از کارشناسان واحد فنی و نگهداری این اداره کل ضمن ارائه مقاله در جریان مجموعه وبینارهای جایزه ملی تعالی نگهداری که 21 مهرماه سال جاری برگزار شد، به ارائه جزییات و نقاط مثبت اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بر اساس معیارهای نه گانه ارزیابی جایزه ملی تعالی نگهداری و تعمیرات پرداخت.

دبیر کمیته اجرایی مدیریت دارایی‌های فیزیکی این اداره کل در این مقاله همچنین طرح حمایت از ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) را که با هدف تقویت توانایی در حوزه نگهداری و تعمیرات اجرا شده است، معرفی کرد.

یادآور می‌شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سال‌های اخیر با شرکت داوطلبانه در جایزه ملی تعالی نگهداری موفق به کسب عناوین برتر به طور متوالی شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا