خوزستان دارای پتانسیل و استعداد های ویژه ای برای پیشرفت دارد

معاون پژوهش و تولید دانش دانشگاه دافوس ارتش گفت : ما در کنار مردم خوزستان برای محرومیت زدایی و همکاری با قرارگاه های جهادی آماده ایم

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی گروه جهادی شهید همت، امیرسرتیپ مسلمی معاون پژوهش و تولید دانش دانشگاه دافوس ارتش ضمن بیان مطلب فوق بیان داشت: از آنجایی که مواردی که در خوزستان اتفاق می افتد به گونه ایی اجتناب ناپذیر بر تمام معادلات در منطقه و کشور تاثیر گذار است و از این رو مطلبد که تمام سازمان ها و نهاد ها از جمله نیرو های نظامی به خصوص ارتش و نهاد های علمی و مهندسی وابسته به ارتش در یک رویکرد هماهنگ و جهادی برای به حرکت درآوردن روند توسعه در استان با یکدیگر هماهنگی و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قرارگاه جهادی شهید همت استان خوزستان در مناطق محروم گفت : از دو جهت قابل در خواست شما قابل توجه و برنامه ریزی است: اول اینکه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا به عنوان یک مرجع علمی دفاعی، در تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند 《》 آمادگی دارد جنبه های دفاعی طرح های ملی را مطالعه و مشاوره علمی به سایر حوزه های اجرایی دهد. همچنین با برخورداری از ظرفیت های علمی و پژوهشی بالا و مطالعات تطبیقی انجام شده و همکاری علمی در سطح منطقه و بین المللی همکاری های لازم با اجرایی نمودن طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف و از جمله خوزستان قهرمان را دارد.

وی ادامه داد: از سه سال گذشته دافوس در قالب کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بحران، مدیریت آموزش و ژئوپلیتیک و بهره گیری از تجارب دفاع مقدس و تحولات منطقه تربیت نیرویی کارآمد وخلاق را آغاز که امروز تعدادی از دانش آموختگان این دانشگاه از جمله آقای وکیلی نژاد که از دانشجویان ساعی و پرتلاش رشته کارشناسی ارشد مدیریت بحران این دانشگاه است، در قرارگاه های جهادی نظیر قرارگاه جهادی شهید والا مقام شهید همت در حال خدمت و محرومیت زدایی و کار جهادی هستند و دافوس آجا نیز در اقدام جهاد علمی از این دانشجویان حمایت های علمی لازم را به عمل می آورد .

امیر سرتیپ دوم مسلمی در ادامه گفت: بنده سالهای زیادی در مناطق مختلف خوزستان خدمت کرده ام و با مردمان و مناطق این استان آشنا هستم که جز سوابق و افتخارات درخشان بنده است. در این نشست مهندس وکیلی نژاد مسول بهسازی و نوسازی قرارگاه جهادی شهید همت گفت: ما دوست داریم از کمک های مهندسی آجا برای محرومیت زدایی در خوزستان کمک گرفته و خصوصا اینکه مشکل فاضلاب برخی مناطق خوزستان را برای همیشه مرتفع نماییم.

در ادامه این نشست آقای حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه جهادی شهید همت استان خوزستان و سرتیپ دوم مسلمی تماسی تلفنی برقرار شد که دکتر مسلمی ضمن تقدیر از اقدامات قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان، ابراز داشتند: دافوس در ادامه اقدامات جهادی آن قرارگاه و در راستای  همکاری های علمی پژوهشی و پشتیبانی های علمی و جهاد علمی آمادگی همکاری با قرارگاه جهادی شهید همت استان خوزستان را دارد.

در پایان حمید رضا اکبری مجددا از ابراز همکاری و مساعدت آن مرکز علمی و فرماندهان آن نهایت تقدیر و تشکر را داشتند و این حرکت و همدلی را تجلی واقعی شعار ارتش فدای ملت و ارتش مردمی دانستند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا