دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با استاندار خوزستان/ تاکید استاندار خوزستان بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های آبفا در استان

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  استانداری خوزستان  حمیدرضا جانباز ، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  پیش از ظهر شنبه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان به منظور ارایه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب استان دیدار کرد.

در این دیدار  استاندار خوزستان بر  هماهنگی میان دستگاه‌ها به منظور تسریع در روند پروژه ها تاکید کرد و  به شرکت آبفا دستور داد با توجه به نزدیکی به فصل بارش‌ها اقدامات کوتاه مدت در اولویت  قرار گیرند تا هر چه سریع تر به سرانجام برسند.

وی ادامه داد: اگر اعتباری نیز در زمینه اصلاح  و ساماندهی شبکه فاضلاب و آب های سطحی تخصیص داده می شد باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

خلیلیان توضیح داد: خوشبختانه فضای  مدیریتی در استان به سمت هماهنگی بیشتر و بهتر در حال سوق یافتن است که این هماهنگی منجر به تسریع در اقدامات و پروژه‌های مختلف خواهد شد.

وی  همچینین با اشاره به منابع آبی و  اجرای الگوی کشت پاییزه گفت:  سیاست های حمایتی در این زمینه از سوی جهاد کشاورزی استان دنبال شوند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا