آغاز نشست های مطالبه گری وجهاد رسانه ای سازمان بسیج رسانه خوزستان

اولین نشست مطالبه گری و جهاد رسانه ای اصحاب رسانه خوزستان با حضور دکتر مطیعی ریاست کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز و با مدیریت سجاد بهمئی ریاست سازمان بسیج رسانه خوزستان در دفتر بسیج رسانه خوزستان تاریخ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان،سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان در اولین نشست مطالبه گری و جهاد رسانه ای عنوان کرد : این نشست ها با هدف مطالبه گری و رصد عملکرد مدیران و مسئولین و نمایندگان مجلس به صورت تخصصی برگزار می گردد.

وی عنوان کرد : در راستای برگزاری این نشست ها تعداد ۸ تیم در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، شورا و شهرداری ، ورزشی ، انرژی و….تشکیل گردید که هر تیم متناسب با مدیر مربوطه در این نشست ها حاضر می شود.

بهمئی در ادامه افزود: این نشست ها با هدف ایجاد تعامل بین رسانه و مدیران و استفاده از ظرفیت رسانه استان خصوصا بسیجیان رسانه در جهت شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها می باشد.

نشست اول مطالبه گری و جهاد رسانه ای استان با حضور دکتر مطیعی عضو محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز و مهندس شجاعی رئیس سازمان فضای سبز ، پارک ها و آب های سطحی استان و حضور ۷ نفر از خبرنگاران متخصص برگزار گردید.

در این نشست به بررسی مسائل زیست محیطی و فضای سبز استان و مسائل و مشکلات مربوط به سایت سفیره و پسماند ، آلاینده های هوا، نخاله های ساختمانی و حریم رودخانه کارون و کاشت نخل های خرما در اهواز پرداخته شد.

در ادامه این نشست سجاد بهمئی ضمن خرسندی از استقبال اصحاب رسانه که تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران ؛ روزنامه نگاران؛ و دست اندرکاران رسانه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند تا در این جلسات حضور داشته باشند و این نشان از نشاط در جمع اصحاب رسانه است و خود گواه این است که مطالبه گری بعنوان یک بینش پاسخگو و سازنده و ارائه راهکار های مناسب به مسئولین مربوطه خود راه درست و صحیحی است .

بهمئی این نشست ها را مودتی بین مردم و مسئولین دانستند و در دنیای بمباران اخبار منفی این نشست ها را نشست های بر صداقت و گفتمان پاسخگویی دانستند و این قبیل نشست ها باعث شود تا ان شالله از بار مشکلات در تمامی ابعاد کم شود و مسئولان در تمامی حوزه ها از ظرفیت رسانه استفاده کنند .

دکتر مطیعی بعنوان اولین مسئول در اولین نشست خبری مطالبه گری اصحاب رسانه بسیار رضایت داشتند و اینگونه گفتمان سازی و وجوه چهره به چهره مسئولین و رسانه را باعث راهگشایی مدیریت شهری دانستند.

ایشان در مباحث تخصصی محیط زیست به حاضرین در بُعدهای مختلف شهری توضیحاتی ارائه دادند و خبرنگاران حاضر سوالاتی در حوزه محیط زیست و مدیریت شهری شورای شهری سوالاتی پرسیدند که ایشان به تناسب جوابگو بودند .

ایشان ضمن پاسخگویی به حاضران گفتند که در حال حاضر ما دو ماه است مسئولیت عهده دار شده ایم ولیکن تمام اعضای شورای ششم شهر اهوار همپیمان و هم قسم شده ایم تا ان شالله ضمن ثبات مدیریت شهری و انتخاب شهردار اصلح و ان شالله یک ساز کار شفاف در جهت احقاق حق مردم اقدامات خود را انجام دهیم .

در پایان دکتر بهمیی ضمن تشکر از همه دوستان حاضر این نشست ها را به تناوب با حضور مسئولین مختلف ادامه خواهیم داد و تمام مسیولین ضمن ارائه گزارش کار خود جوابگوی انتقادات و ارائه پیشنهادات خواهند بود .

ما مطالبه گری را نه فقط یک پُرسه انتقاد میدانیم بلکه مطالبه گری را راهی جهت استفاده بهینه از توان مدیریت کلان و استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصین میدانیم و ان شالله هدفمان رفع مشکلات و دغدغه مردم است و کمک به مدیرانی که در راه اعتلای نام اسلام و کشور عزیزمان ایران قدم بر میدارند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا