حذف یک نقطه حادثه خیز با همت صنعت نفت / پروژه احداث پل های بزرگ ورودی شهر مسجدسلیمان به سرانجام رسید

پروژه احداث 2 دستگاه پل بزرگ بتني در ورودي شهر مسجدسليمان از سمت اهواز در محدوده سه راهي لالي به همت شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به سرانجام رسيد و آماده بهره برداري مي باشد .

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود : این 2 پل بزرگ بتنی که در ورودی شهر مسجدسلیمان از سمت اهواز قرار دارند امکان تعریض جاده موجود را از 2 بانده به 4 بانده فراهم می کند که با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه و تلفات انسانی فراوان طی سالهای اخیر، راه اندازی  این پروژه علاوه بر افزایش سرعت حرکت خودروها ، باعث افزایش ضریب ایمنی در این مسیر پرتردد نیز می شود.

مهرداد آقابیگی ادامه داد : این 2 پل به ترتیب 97 و 55 متر طول و 5/12 متر عرض دارند و در مدت زمان 22 ماه با صرف مبلغی بالغ بر 140 میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت احداث گردیده و آماده بهره برداری می باشد .

وی افزود : در بخش تعهدات این شرکت در اجرای این پروژه  فقط نصب جان پناه فلزی دو طرف عرشه پل ها باقی مانده است و سایر عملیات اجرایی شامل آسفالت عرشه پل و احداث و تعریض  باقی مانده جاده مسجدسلیمان / اهواز حدفاصل دوراهی لالی تا امامزاده بی بی بتول، بر عهده اداره راه و شهرسازی می باشد .

به گفته ی این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای احداث این پروژه ، 70000 متر مکعب عملیات خاکی – 6500 متر مکعب بتن ریزی  و 866 تن آهن آلات مصرف گردید ضمن آنکه در طول مدت زمان اجرای پروژه برای تعداد 50 نفر نیز بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا